• 29-01-2009, 21:51:12
    #10
    evet miniq in de logosu bitti kaldı 3 kişi=)
  • 29-01-2009, 21:53:42
    #11
    talibim forum adresini p.m le
  • 29-01-2009, 21:57:48
    #12
    lütfen msn adresimi ekleyip iletişime geçiniz pm ile zor oluyor
  • 29-01-2009, 21:59:18
    #13
    Üyeliği durduruldu
    gerçekten ilginç
  • 30-01-2009, 10:22:12
    #14
    1 ref daha eklendi son kalan 1 kişi, 30 post atmak 10 dakikanızı bile almaz
  • 30-01-2009, 10:25:34
    #15
    ref logoyu forum için koyduğunu koysan daha hoş duracaktır
  • 30-01-2009, 10:25:38
    #16
    Üyeliği durduruldu
    berq172 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [CENTER]
    burada nesiller botu tatil yazıyor sanırım
  • 30-01-2009, 10:31:39
    #17
    ilie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada nesiller botu tatil yazıyor sanırım
    orada hata olmuş kusura bakmayın düzeltirim
  • 30-01-2009, 11:48:31
    #18
    Üyeliği durduruldu
    mert@frmtr.com eklermisin.