Yeni mezunum tasarımda kendimi geliştirmekteyim.Şuan pandemi dolayısıyla iş bulamıyorum.Piyasa kötü sizlerde bilirsiniz.Burada kendime iş yapacak bir takım işler aramaktayım. Bugüne kadar büyük firmalarda çalıştım.Kendimde birkaç iş yaptım.Yavaş yavaş tecrübe kazanıyorum.Bu işlere girmeden hiç birşey öğrenemiyorsun malesef.Amacım makine mühendisi olarak daha çok tecrübe sahibi olmak.Firmalarla görüşüp anlaşıp uzun süreli işler yapabiliriz.Hem ben kendime tecrübe katıp kendimi geliştiririm.Hemde işiniz görülür.Tecrübeli olduğum programlar SolidWorks,Siemens NX,AutoCAD.
3B herhangi mekanik parça çizimi yapmaktayım.
Kalıp tasarımda fazla tecrübem yoktur.Ama bu alanda da kendimi geliştirmek istiyorum.Herhangi bir iş teklifi gelirse yaparım.
Solidworks programında montaj da yapmaktayım.
Üniversite ödevleriniz yapılır.
İlgililere duyurulur.