İş arıyorum bilgisayar programcılığı mezunuyum
10
●307
- 10-09-2020, 16:06:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhabalar ben Abdullah Kuyucak, 22 yaşındayım ve bilgisayar programcılığı bölümünden yeni mezun oldum ve iş arıyorum c#, php, html, css, java, sql, bootstrap, wordpress ve diğer içerik yönetin sistemleri, bu konularda temelden biraz üst düzey bilgim var ve yeni mezun olduğum için dolayısıyla sahada staj dışında herhangi bir tecrübem yok.bir wordpress tabanlı blog tarzında web sitesi projesinde siteyi kendim yaptım ve içerik yazdım onun dışında sql veri tabanı ve c# dilinde okul için bir kaç otomasyon yazılımı geliştirdim. Okul için wordpress ve opencart tabanlı lokal ağda e ticaret sitesi geliştirmelerim de oldu. Php Dilinde bootstrap kullanarak. Birde e ticaret sitesi geliştirmem de okdy Kendime güveniyorum fakat uzman değilim.İşi gördüğüm zaman kısa zamanda kavrayıp uzmanlaşırım. Bünyesine dahil etmek isteyen, birlikte çalışmak isteyenler ulaşırsa çok memnun olurum. Teşekkürler
- 10-09-2020, 16:11:43Hocam buraya da yeni dahil oldum işleyişini tam bilmiyorum fakat bi iş gelirse seve seve yaparım, herşey bi tecrübe sonuçta. Çok teşekkür ederim öneriniz için
- 10-09-2020, 16:13:20Konya da yaşıyorum, meram ilçesiWebaski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2020, 16:13:44Merhabalar, (sadece yardımcı olmak amaçlı yazıyorum) Yapabiliyorum ve yaptım dediğiniz işlerin çalışan örneklerini github gibi platformlara (nasıl kod yazdığınızı/seviyenizi tespit edebilmek amaçlı, eğer kodların çalınmasından endişeniz varsa demo site oluştursanız da yeterli) yüklerseniz iş verenler hem ciddiyetinizi anlar, hem de sizi diğer adaylardan öne çıkarır.
- 10-09-2020, 16:13:55çok teşekkür ederim hocam çok memnun olurum.mdgrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2020, 16:22:48teknokentte ınd bilişim java ile ilgili yeni mezun aday arıyor. Onun haricinde zaferde ünal iş merkezinde gensoft bilişim var. Orası da c# otomasyon işi ile uğraşıyordu.Onlarda arıyordu. Üniversitenin teknokentinde iş başvurusu yapabilirsin dostum.Bilgine olsun.abdullahkuyucak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle