• 02-09-2008, 01:24:20
    #1
    arkadaşlar blog sitem için domain karşılığı post atıyorum,
    domain yeni reglenmesine gerek yok eskide olabilir,
    uzantısı .info da olabilir,
    abuk subuk isimlerle gelmeyin lütfen
  • 02-09-2008, 02:11:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    benim domainlere açacaktın kayboldun
  • 02-09-2008, 11:25:47
    #3
    arkadaşım ttnet kotam dolmuştu o yüzden yapamadım :S
  • 02-09-2008, 11:27:32
    #4
    ***** forumlara post atarmısın?
  • 02-09-2008, 13:40:56
    #5
    hyr adultlara atmıyorum :S
  • 02-09-2008, 14:14:11
    #6
    postcuyum.info ister misin?
  • 02-09-2008, 14:14:54
    #7
    hocam blogum için kullanıcam :S olmaz o yhaa
  • 02-09-2008, 15:05:56
    #8
    hacım editör kategorisinde konum var oraya bir bak

    https://www.r10.net/editorluk-post-is...ligi-post.html
  • 02-09-2008, 15:25:35
    #9
    Onlardan bana uygun yok