• 31-05-2019, 08:08:04
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Değerli R10 üyeleri. Okulumun dönem tatiline girmesi sebebiyle yaz aylarında çalışıp hem tecrübe kazanmak hemde biraz birikim yapmak istiyorum. Ücret konusunda aç gözlü değilim zaten amacım hem mezun olduğumda hem CV'me ekleyeceğim bilişim çalışmaları hemde boş duranı Allah sevmez diyerekten çalışmak.

    Eğitimim:2 yıl bilişim sistemleri mühendisliği okudum daha sonra bilgisayar programcılığına geçiş yaptım şu anda 1. sınıfı bitirdim.
    Konumum:Ankara, aracım var ulaşım sıkıntım yok.
    Aradıklarım:Saygılı dürüst bir çalışma şekli.
    Daha önce yaptığım projeler: Demir Ne Kadar adlı iphone ve android uygulamasının sahibiyim. Tüm Türkiye'de binlerce müteahhitin günlük demir borsasını takip etmesini sağladım. Bu alandaki 3 uygulamadan birinin sahibiyim.

    Tekliflerinizi bekliyorum.
  • 31-05-2019, 08:39:21
    #2
    kardeşim senin bir yerde çalışmaya ihtiyacın kalmamış bence sen başlangıcı yapmışsın önün açık bence
  • 31-05-2019, 09:17:10
    #3
    Elinde yeteneğin varsa, 3 aylık süreçte neler üretebilirim diye düşünebilirsin ve uygulama yapabilirsin.. Evet ay sonu gelecek emeğinin karşılığı sıcak para cezbediyor olabilir ama elindeki yeteneği kullanarak daha çok kazanabilirsin. İstediğini bulman dileğiyle.