Merhaba arkadaşlar Kocaeli'nde Öğrenciyim 2. öğretim olduğum için ve paraya ihtiyacım olduğu için iş arıyorum Parttime şekilde. Dersim saat 17:00 da başlıyor ondan öncesinde müsaitim.

Garsonluk, servis elemanı, reyon görevlisi, satış görevlisi vb. bir cok seyi yapabilirim. Sadece cok ağır yük taşıma işlerini yapamam kolumda ki bir
ameloyattan dolayı. Exel, PowerPoint, Word vb. programlar da kullanabilirim. Şimdiden teşekkür ederim. Dediğim gibi paraya ihtiyacim olduğu için ve 2. öğretim olarak iş arıyorum.