• 01-01-2019, 18:37:59
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Grafik tasarım eğitimi yanında görsel sanatlar eğitimi aldım. Portfolyomda görebileceğiniz gibi desen çalışması, sulu boya, akrilik tablo çalışmaları yaptım. Aldığım bu eğitimin görsel anlamda tasarımlarıma yansıdığını düşünüyorum.

    10 yılı aşkın bir süredir, freelance ve şirket çatısı altında yaptığım işlerde hızlı ve tasarım düzeyi iyi çalışmalar çıkardığımı söylemek isterim. Dizgi ve grafik tasarım konusunda sizlere hızlı bir şekilde yardımcı olabilirim.

    Potfolyoma ulabileceÄŸiniz link;



    http://tugbaalmas.wixsite.com/tugbaalmas
  • 01-01-2019, 18:47:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Güzel çalışmalar R10 maceranızda başarılar dilerim
  • 04-01-2019, 19:25:37
    #3
    İlan günceldir.
  • 06-01-2019, 11:32:35
    #4
    Hem mail hem de pm attım size. Dönüşünüzü bekliyorum.İyi çalışmalar.
  • 11-01-2019, 21:45:24
    #5
    firehawk1976 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem mail hem de pm attım size. Dönüşünüzü bekliyorum.İyi çalışmalar.
    Mail yoluyla dönüş yaptım. Teşekkürler.
  • 21-01-2019, 21:23:45
    #6
    İlan günceldir.
  • 30-01-2019, 14:41:42
    #7
    PM atabilir misiniz
  • 23-02-2019, 17:32:26
    #8
    İlan günceldir.
  • 05-03-2019, 19:20:48
    #9
    İlan günceldir. Dizgi de dahil grafik tasarım ile ilgili her konuda yardımcı olabilirim.