Merhaba, bir tanıdığım izmir'de ikamet ediyor, bilgisayar programcılığı mezunu, okulu bitti normal düzeyde yazılım, web tasarım biliyor.
Sadece kendisini geliştirmek üzere çalışabileceği bir iş arayışı var, yol masrafı hariç bir maaş beklentisi de yok açıkcası işverenin vicdanına bağlı.
Stajyer, eleman olarak çalışabilir. Kendini okul bilgisi seviyesinden kurtarıp hayata atılmak istiyor sadece. Bu konuda yardımcı olabilecek bir ajansı olan arkadaş aramızda var mıdır?
Söylediğimiz üzere bir maaş beklentisi yok kendisi sadece iş öğrenmek istiyor, normal mesai saatinde istenildiği düzeyde part/full çalışabilir.
Yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok minnettar kalırım.
İzmir'de Maaşsız Eleman Arayanlar
4
●388