• 04-06-2008, 23:15:25
    #10
    asasmaz ve ErhanTuncer ikinizede pm attım
  • 05-06-2008, 17:12:53
    #11
    arkadaşla sorunsuz çalıştık.
  • 05-06-2008, 20:10:47
    #12
    500 dizini ne kadara eklersin pm bekliyorum
  • 05-06-2008, 21:12:16
    #13
    domatessuyu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500 dizini ne kadara eklersin pm bekliyorum
    pm attım.
  • 06-06-2008, 22:33:55
    #14
    500 dizine ekledi logları yolladı teşekkür ederim
  • 07-06-2008, 17:44:00
    #15
    Hızlı bir şekilde işi bitirip ekleme raporunu iletti
  • 07-06-2008, 20:18:13
    #16
    Davay davay 🌹
    100 Dizine Başarıyla Ekletilmiştir Teşekkürler
  • 07-06-2008, 20:54:40
    #17
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    400 dizine eklenmesi ne kadar oluyor ?
  • 07-06-2008, 21:27:28
    #18
    VooDoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    400 dizine eklenmesi ne kadar oluyor ?
    pm yolladım