• 26-09-2016, 16:48:45
    #1
    Merhabalar,

    Çok uzun sürelerden beri yazılımlar ile uğraşıyorum. Yaptığım işi hiçbir zaman sallamasyon yapmıyorum. Müşteri memnun olmadan işi kapatmıyorum. Araştırmacı ve yenilikçi bir yapım var.

    İleri seviye PHP ile MVC, OOP programlama yapıyorum. Laravel5 kod çatısını(framework) iyi derecede kullanıyorum. Kendi geliştirmekte olduğum ve sadece kaynak kodu şifreli yazılımlarda kullandığım bir PHP kod çatım var ve böylece performans gerektiren durumlarda kendi kod çatımı kullanıyorum.

    Çok ileri seviye olmasada iyi derecede MySQL bilgim mevcuttur. Sadece tablo oluşturup bunları kullanmanın yanında durum müsaitse stored procedure, tablo optimasyonu ve triggerlar ile veritabanını destekliyorum.

    İleri seviye klasik JavaScript ve JQuery kodluyorum. HTML5:Canvas üzerinde çalışmalarım mevcuttur. Bu javascript bilgim ile Cordova/PhoneGap hibrit mobil uygulamalarıda yapıyorum. NodeJS ile minecraft üzerinde bot çalışmalarım mevcuttur.

    Normalde büyük projelerden haz alırım fakat R10.Net üzerinde tanınmak için bir süreliğine ve sınırlı sayıda kişiye olmak üzere daha küçük işler yapacağım.

    İletişim için:
    Skype: obsidyayazilim
    Mail: info@obsidya.com
    ya da Özel Mesajlarınızı bekliyorum.
  • 26-09-2016, 18:50:26
    #2
    Pm gonderdim dönüş yaparsanız sevinirim
  • 26-09-2016, 20:08:31
    #3
    ÖM cevaplandı.
  • 26-09-2016, 20:18:46
    #4
    referanslari pm alabilirmiyim
  • 27-09-2016, 00:40:18
    #5
    ÖM'ler cevaplandı. Detaylar için yarın görüşmeler sürecek.
  • 27-09-2016, 10:26:54
    #6
    merhaba. referans veya linkedin profilinizi görebilirmiyim.
  • 27-09-2016, 11:53:41
    #7
    ÖM'ler cevaplandı ve ÖM'ler atıldı.
  • 30-09-2016, 19:17:24
    #8
    Bana whatsapp numaranızı pm atar mısınız bir proje için görüşeceğim.

    SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 05-01-2018, 15:03:20
    #9
    Uzun zamandır çalışıyoruz gerçekten yazılım olarak ne yaptığını bilen birisidir.
    Bu işi nadir Prof yazanlardan başarılı çalışmalar için teşekkürler.