• 24-04-2008, 03:17:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaslar günde 2 saat ayırarak net üzerinde asp dersi verecek arkadas arıyoruz yanlız cok önemli olmadıgı sürece ders saatlerinde mutlaka bulunacak eger 10 15 günlük bir sürede bir birimize güven saglarsak ödeme yapılacak ödemede su sartlar altında olacak aldıgı ders bası ödemesi yatacakyani haftalık 15 günlük yada 1 aylık onu iletişime gectiginizde anlasırsınız yanlız basta sunu belirteyim 10 yada 15 gün ödeme yapılmayacaktır cünkü ortalık *********** kaynıyor ilgilenen arkadasların karaman_038 hotmail adresini eklemesini rica ediyorum yanlız derse basladıktan sonra yok iş aldım suan site yapıyorum gibi mazeretler gecersizdir günlük ders verilecek

    uygun görülen fiyat 600 ytl neden kursa gitmiyorsunuz derseniz kurs saatleri işde oldugumuz için kurs saatlerine yetişemiyoruz aksamda kurs yok ne yapalım bizde net üzerinden alalım dedik kayseride oturan avrsa daha iyi olur

    yanlıs bi kelime konustuysam özür dilerim tesekürler
  • 24-04-2008, 04:02:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Anlamadığım konu 10 ya da 15 gün neden ödeme yapılmıyor ?
    Sana 1 gün bile bir şeyler anlatılsa bunun karşılığını ödemelisin.
    Bunun netteki dolandırıcılarla da bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum.
    Adam dersini anlatır ertesi gün parasını gönderirsin.
    Yoksa kimseyi bulamazsın ...
  • 24-04-2008, 08:08:57
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    size asp hakkında yardımcı olurum
    ama bugün ders verilir ders biter para hesaba yatar
    hem bu şekilde siz dolandırılmazsınız hemde ders veren kişi parasını anında aldıgı için daha istekli daha yararlı olur.
    uygunsa pm atın.
  • 24-04-2008, 15:19:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    iyi güzel söylüyorsunda arkadasım ben sana her aldıgım dersin parsını göndersem suan bankada yatırdıgımı farzet diyelim bugun ders aldım onun parasını yatıracagım diyelim 10 ytl 10 ytl için bide bankaya 15 ytl masrafmı yapayım yada postaneden yatırdıgımı farzet 3 yada 5 ytl bide yol parasını koydumu ben evime özel ögretmen getirsem daha karlı cıkarım öyleyse benim demek istedigim ilk ders için 10 15 gün sonra güven saglandıgı zaman gerekirse büyük bi kısmını yatırabilirim ama ben sana bugun tutupta 200 ytl 300 ytl gönderdigimi farzedersen sen yarın bi iş aldıgında benim yanıma ugramıyacaksın ben bi arkadasla ilgilendim derse basladık neyse iis kurduk bi kac program kurduk ve ilk derse basladık neyse arkadas bugunluk yeterli dedi ve gitti ve arkadas 1 hafta sonra geri geldi salı günü ödemesi yapılacaktı pazartesi geldi neyse hoşgeldin hocam ee derse baslayalı arkadas bana dedigi para hazırmı işte ben buna gülerim arkadasım sen bana ne ögrettinki ben sna bi ödeme yapayım yanlıssam yanlıssın de bu konu hakkında 4 5 kişi ile görüştüm ve içlerinde en iyisi ensardı onuda ben buldum ama onunda işleri cok yogundu anlasamadık ama her türlü yardımdada bulunuyor neyse demek istedigimi anlamısınızdır yani günlük para gönderemem aldıgım dersin parasını haftalık veya gönderirim ve konu ile ilgilenen arkadaslar ders almadan para verilmeyecek 1 hafta ders 1 haftalık para uyan varsa buyursun gelsin karaman_038 hotmail
  • 24-04-2008, 15:44:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sende günde 2 saat yerine 6 yada 8 saat anlattır 4-5 günde verdigin parayı birgünde ver : )
  • 24-04-2008, 16:08:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    günlük 6 saat dersin verimli olacagını sanmıyorum günde 2 saat yeterli bu arkadas 2 saat anlattıgını aklımda tutarım uygulamasını yaparım 6 saat ders aldıgımıda farz edersek ben ne zaman uyuyup ne zaman işe gidecegim orasıda var lütfen konuyu iyi okuyun bana günde 2 saat ders verecek ve ödemesini 1 haftadan 1 haftaya alacak kişi arıyorum ilgilenen varsa yazsın yoksa bos gecsin
  • 24-04-2008, 16:11:51
    #7
    zaten dolu olduğu için kursa gidemiyomuş sanırsam bütçe az sayılmaz herhalde bilgim yok bu konuda ama bulur bence birini koca r10'da.
  • 24-04-2008, 17:23:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar bedava ders veren varmı deseydim şimdiye belki 3 5 kişi cıkmıstı kimse yokmu bunu ögretecek
  • 24-04-2008, 17:39:50
    #9
    Üyeliği durduruldu
    duke321 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi güzel söylüyorsunda arkadasım ben sana her aldıgım dersin parsını göndersem suan bankada yatırdıgımı farzet diyelim bugun ders aldım onun parasını yatıracagım diyelim 10 ytl 10 ytl için bide bankaya 15 ytl masrafmı yapayım yada postaneden yatırdıgımı farzet 3 yada 5 ytl bide yol parasını koydumu ben evime özel ögretmen getirsem daha karlı cıkarım öyleyse benim demek istedigim ilk ders için 10 15 gün sonra güven saglandıgı zaman gerekirse büyük bi kısmını yatırabilirim ama ben sana bugun tutupta 200 ytl 300 ytl gönderdigimi farzedersen sen yarın bi iş aldıgında benim yanıma ugramıyacaksın ben bi arkadasla ilgilendim derse basladık neyse iis kurduk bi kac program kurduk ve ilk derse basladık neyse arkadas bugunluk yeterli dedi ve gitti ve arkadas 1 hafta sonra geri geldi salı günü ödemesi yapılacaktı pazartesi geldi neyse hoşgeldin hocam ee derse baslayalı arkadas bana dedigi para hazırmı işte ben buna gülerim arkadasım sen bana ne ögrettinki ben sna bi ödeme yapayım yanlıssam yanlıssın de bu konu hakkında 4 5 kişi ile görüştüm ve içlerinde en iyisi ensardı onuda ben buldum ama onunda işleri cok yogundu anlasamadık ama her türlü yardımdada bulunuyor neyse demek istedigimi anlamısınızdır yani günlük para gönderemem aldıgım dersin parasını haftalık veya gönderirim ve konu ile ilgilenen arkadaslar ders almadan para verilmeyecek 1 hafta ders 1 haftalık para uyan varsa buyursun gelsin karaman_038 hotmail
    Rep ve itrader ve mesajlarda biraz fazla olsaydı.Msn üzerinden günde 2 saat 1 saat sesli anlatım ile 1 saat yazılı uygulamalar ile ders verirdim.Ücret ders başı 3 YTL
    İlk 3 gün peşin alıyorum.sonra hafta hafta