Merhaba.
Ben Şuan Mersin'deyim. İşsizlik oranı çok yüksek. İş bulunsa da asla bilgi alışverişi yapılacak türden işler yok. Ne kadar bilirsen bil, hep sana eleman gözüyle bakıyorlar. İnsan kendini geliştiremiyor. Sıkıldım artık bu şehirden ve bir an önce İstanbul'a geçip, orada kendimi daha fazla geliştirmek istiyorum. Sektör aslında bilgisayar fakat internet hizmetleri bilgim üst seviyededir. 2005-2006 yılında host işleriyle uğraşıp, 1 yıl devam ettirip daha sonra tek başıma yürütemediğim için işime son vermiştim. Yani aradığım iş; bir bilgisayar firmasında satış elemanı olabilir, teknik eleman olabilir vs. İnternet hizmetleri firmasında, destek sisteminde çalışabilirim, host-domain-reseller-vps gibi ürünlerin tanıtımını, satışını yapabilirim. İkna yeteneğim yüksektir. Bu konuda şüpheniz olmasın.
Maaş kesinlikle önemli değildir. Ben sadece gitmek istiyorum. Kendimi geliştirmek için, böyle bir iş aramaktayım. Sizin veya tanıdığınız herhangi bir firmanın elemana ihtiyacı varsa lütfen bu ilanı değerlendirsin. İşi bilen birisiyim ve öylesine açılan bir konu değil. Eşyamı pılımı pırtımı toplayıp ayrılacağım bu şehirden.
Tercihen Istanbul / Gazi Osman Paşa olsa çok iyi olur fakat diğer ilçelerden de olursa problem değil çalışırım. Tekrar söylüyorum, maaş kesinlikle önemli değil. Benim amacım bir an önce İstanbul'a geçip, hayatıma bir yön vermek.
19 yaşındayım, Lise mezunuyum. 7-8 yıldır bilgisayar kullanıyorum. Klavye yazım hızım çok hızlıdır. Tercihen destek sisteminde çalışırsam, insanlara en kısa sürede en iyi şekilde destek vereceğime inanıyorum. Umarım bu konunun bir faydası olur. Teşekkürler...
Istanbul'da İş Arıyorum // Maaş Problem Değil.
38
●7.133
- 20-04-2008, 11:21:18Üyeliği durduruldu
- 20-04-2008, 13:20:20Üyeliği durdurulduBilgisayar dükkanı açmayı çok istiyordum. Lakin 1 yıl sonra askerlik var ve ben evin tek çocuğuyum. Abi, kardeş vs. hiç kimse yok. Ben askerdeyken dükkanı bırakıp gideceğim herhangi birisi yok. Babamda anlamıyor bu işlerden. Bu yüzden askerden geldikten sonra kurmayı daha uygun gördüm. Hem biraz daha birikim yaparak bu söylediklerimi yapmak eminim daha uygun olur benim için. Sıkıntı çekmeyiz en azından.webmasterevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vazgeçmedim, erteledim yani..
- 20-04-2008, 13:21:31Üyeliği durdurulduAraştırmaya başlıyorum, teşekkür ederimManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel firmalar, ben böyle firmaların eleman açığının olmayacağını düşünerek başvuru yapmamıştım. İlgileneceğim, teşekkürler.
- 20-04-2008, 13:29:04özel sektörde çalışan biri olarak söyliyeyim kesinlikle "maaş önemli değil benim için deme!" bu kaba tabirle e-5 de donunu indirip kamyonculara otostop çekmekten farksızdır istanbul'da, nasıl yani diyeceksin? şöyle; maaş önemli değil demek= donu indirmek , iş aramak= otostop çekmek, patron= kamyoncu , bilmem anlatabildim mi? ayrıca istanbul da kiralar pahalıdır, mersinde iyi bir firmada çok iyi maaş alan adamın bile belini bükecek derecede kiralar, eğer kalacak yerin yoksa maaşının tamamı+geceleri sattığın simitlerin tüm cirolarını sadece ev kirasını verip aç aç dolaşabilirsin, ve maaş problem değil lafı kalitesiz, kalifiyesiz, ne iş olsa yaparım abi ağzıyla konuşan insanların en büyük gafıdır, o yüzden yaşın da genç tecrübelerimi aktarıyorum sana, eğer kendinde bir kalifiye bir beceri görüyorsan bir fiyat belirle kendine önce piyasayı araştır, bak bakalım seninle aynı işi yapanlar ne kadar alıyorlar, ondan sonra +yol+yemek üzerine koyup çek fiyatını zaten düşürecektir patron, misal teknosada çalışan teknik eleman 750 ytl maaş alıyorsa sen de yol+yemek 950 ytl civarı iste zaten o 750 ytl ye iner, ve siz ne verebilirsiniz diye sor; eğer sana ne kadar istiyorsun derslerse v.s. biraz araştırma ile halledersin sanırım, bu arada sakın sen hep büyük şirketlere gitmişsin o yüzden atıyorsun deme, ben çok çeşitli işler yaptım her sektörden az çok bilgim var...
- 20-04-2008, 13:31:07Misafirbence aslında ilk etapta kalacak yerin yoksa internet cafe'lere bakman daha iyi olabilir kalacak yer açısından da sorun olmaz daha sonraki zamanlarda alışma dönemini geçirdiğinde ev bakarsın iş bakarsın yada işlere başvurur haber beklerken cafede çalışırsın vs. tabi senin bileceğin birşey
- 20-04-2008, 13:40:43Üyeliği durdurulduKalacak yerim var, kalacak yer GOP'ta olduğundan dolayı yol ve yemek masraflarını filan hesaplamıyorum. Bu yüzden GOP tercihtir ama olursa başka yerlerde olabilir diye söyledim. Gelirim internetten de az çok var, çalıştığım iş yerinde 500 YTL'de alsam geçinebileceğimi düşünüyorum. Çok lüx bir yaşam peşinde değilim, birikim yapmaya çalışıyorum. Maaş önemli değil derken, çok yanlış anlamışsınız. Bazı şahıslar vardır ki; ya abi yanına gireyim çalışayım da ne kadar para verirsen ver.. diye düşünürler. Benim amacım kendimi geliştirmek olduğu için, maaşı o kadar da problem etmem manasında söyledim. Ben 1000 isterim, karşı taraf 800 der yok demem çalışırım, söylemek istediğim bu. Amacım para kazanmaktan ziyade, bilgimi ve tecrübelerimi biraz daha arttırmak. Çünkü askerden geldikten sonra ciddi anlamda büyük işler düşünüyorum. Kolay para kazanılmıyor. Ben postta atarak para kazandım, site alarakta, satarakta, reklamlardan da. Yani her işin zorluğunu görebilmek, hangisinde daha başarılı olurum diyebilmek için ilk etapta para manyağı olmak istemiyorum. Bilgim yerinde olduktan sonra, nerde olsa karnım doyar diye düşünüyorum. 3 günlük dünya, trilyonlar kazanmak istemiyorum. İnsan aç olmasın, açıkta olmasın, kimseye minnet etmesin yeter. Benim düşüncemde bu şekildedir. Zaman ayırıp, baya birşey yazdığın için teşekkür ederim.antiTRust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2008, 23:56:56Üyeliği durdurulduTeknosa ya kesinlikle başvurmalısın. Online iş başvurularıda olması gerekli.
Ben Öss ye hazırlanıyorum. Boş bulunduğum bi anda Teknosada gezerken form alıp doldurdum sadece. Bir hafta sonra arayıp iş görüşmesine çağırdılar.
Kzanaç olanağında sınırlı değil. Sattığın ürünlerden komisyon alıp, puan toplayıp seviye atlıyorsun gibi bonus gelirlerde var
Hm, ben mi iş görüşmesini iptal attim, şimdilik daha büyük hedeflerim var