• 10-05-2008, 09:43:49
    #28
    ErhanTuncer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahamı

    Ama gazetesi 1 milyon ona göre hesapla ..
  • 10-05-2008, 09:45:50
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Bizde gazete okumayız ne yapalım

    Kıbrıs güzel para veriyor ama pahalı şehir, o yüzden pek sıcak bakmıyorum oraya..
  • 10-05-2008, 12:58:23
    #30
    MilliFantazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde gazete okumayız ne yapalım

    Kıbrıs güzel para veriyor ama pahalı şehir, o yüzden pek sıcak bakmıyorum oraya..
    İşte demek istediğim o .. para ihtiyacın olmasada o kadar uzağa gitme gel istanbulda 500 ytlye çalış kıbrısla aynı hesaba geliyor yine ..
  • 10-05-2008, 13:00:21
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Evet, bende öyle düşündüm zaten. Forumdaki AfsBilisim (Serkan) ile birşeylere karar verdik, birlikte yapacağız Allah'ın izniyle.. Az bir zaman sonra.
  • 10-05-2008, 13:08:05
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Kivi problem olmayacak Ev kirası, yol parası, mutfak gideri ve cep harçlığımızı net karşılıyor zaten hesapladık Çalışacağımız iş yerindeki para da bize kalacak inşallh İstanbul'a bu kadar zor gözle bakmayınız, 20Milyon küsür insan yaşıyor İstanbul'da; geçinen geçiniyor. O kadar da zor değil.. Biz Bebek'te, Ulus'ta, Taksim'de Beşiktaş'ta oturmuyoruz ki. Ekonomik kısımlarda oturacağız..
  • 10-05-2008, 13:17:10
    #33
    Üyeliği durduruldu
    İlgin için teşekkür ederim sağolasın fakat gelirim orada ki gideri karşılıyor işte Ben yazın 1.5 ay Eminönü'nde çalıştım, 3 hafta sultançiftliğinde kaldım ve 1 hafta kadar GOP/500Evler'de kaldım. Buralar hep birbirinden farklı şehirler gibi.. Eminönü'nde karnımızı doyuramayız belki ama 500Evler'de o kadar kolay ki herşey. Sorun olacağını zannetmiyorum, Allah'ın izniyle yapacağız birşeyler n'apalım. Önemli olan zoru başarmak zaten bence
  • 10-05-2008, 13:36:45
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Şu kıbrıs olayını bi görüşsek mi napsak bilmiyorum ki Ama Serkan beni öldürür Onunla büyük planlar yaptık, hayırlısı olsun bakalım..
  • 10-05-2008, 14:05:56
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Ankara'ya gelmek isteyen varsa, cillop gibi ev var bende : )
    tek şartım iyi derece php bilgisi,
    mysql'de uzman tablolar tasarlayan,
    çok iyinin ötesinde photoshop kullanıyor olması,
    kesinlikle sigara içmesi gerekiyor, sigarasız olmaz.
    arada bir bira içmeye giden biri olması
    aradığım özelliklerdir.
    ilgilenenler
    pm atsınlar
  • 10-05-2008, 14:17:54
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Nettek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara'ya gelmek isteyen varsa, cillop gibi ev var bende : )
    tek şartım iyi derece php bilgisi,
    mysql'de uzman tablolar tasarlayan,
    çok iyinin ötesinde photoshop kullanıyor olması,
    kesinlikle sigara içmesi gerekiyor, sigarasız olmaz.
    arada bir bira içmeye giden biri olması
    aradığım özelliklerdir.
    ilgilenenler
    pm atsınlar
    Hee şey anladım.

    İyi ki tek şartınız bu