Merhaba arkadaşlar, turizm işletmeciliği 2.sınıf öğrencisiyim, 2. ve 3. sınıfta zorunlu staj yapmamız gerekmekte. Aktif olarak çalışmaktayım fakat çalıştığım yer turizm ile alakasız olduğu için dosya üzerinde staj yapabileceğim bi yer aramaktayım.
Bu konuda yardımcı olabilecek turizm işletmesi (otel, restaurant, acenta vs) olan birisi var mı? Gerçekten çok minnettar kalırım çok aradım ama hiç bir yer bulamadım, okulun uzamasını engelleyecek tek yol bu maalesef.
Turizm Staj Yeri.
0
●186