• 27-05-2014, 14:53:15
    #19
    Üyeliği durduruldu
    http://www.kariyer.net/izmir-is-ilanlari-s35

    Onlarca eleman arayan var sizin yaptığınız işlerden hepsine başvurun illaki dönen olacaktır.
  • 27-05-2014, 14:55:16
    #20
    iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.kariyer.net/izmir-is-ilanlari-s35

    Onlarca eleman arayan var sizin yaptığınız işlerden hepsine başvurun illaki dönen olacaktır.
    Abi oradakilere biraz daha böyle üniversite tarzı çok iyi bilen elemanlar arıyor ben eleman . net sitesinden baktım 15-20 basvuru yaptım hemen hemen.Burada açmamın sebebi online platfon oldugu icin daha hızlı yanıt alabiliyoruz.
    İlgin için Allah razı olsun
  • 27-05-2014, 15:01:50
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Kardeşim her iş olsun yaparım diyorsun. 2 sene kaldım izmir de 17 yaşında yiğenim bile komi olarak 1 günde iş buldu bu kadar zor durumda iken bulamaman gerçekten üzdü beni biraz daha gayret et lokantalara komi vb için başvur.
  • 27-05-2014, 15:24:33
    #22
    iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim her iş olsun yaparım diyorsun. 2 sene kaldım izmir de 17 yaşında yiğenim bile komi olarak 1 günde iş buldu bu kadar zor durumda iken bulamaman gerçekten üzdü beni biraz daha gayret et lokantalara komi vb için başvur.
    Şu düğün sıkıntısını atlatalım inşallah abi ona da gitcem dolaşcam.Şuan elim ayagım balı biraz.Çıkamıyorum.
  • 27-05-2014, 18:08:21
    #23
    hayırlısı hocam inşallah bulurusnuz.
  • 27-05-2014, 18:16:13
    #24
    MersinLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlısı hocam inşallah bulurusnuz.
    Allah razı olsun benim abim.İnşallah bir abimiz bir yardım da bulundu pazartesi gitcez hanım ile.Olursa tüm r10 a dualarından ve ilgilerinden dolayı sonsuz teşekürlerimi sunacağım inşallah
  • 27-05-2014, 23:16:16
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kardeşim Allah denk getirsin, atanamadığım zamanlarda çok çekmiştim ben de böyle problemleri. Senin bir de evlilik arefesi imiş. Allah kolaylık versin.
  • 27-05-2014, 23:25:15
    #26
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YFakat benimde hakkım aylık 850-900 tl değil ki sigortamı bile yapmamıslar.Şuan evleniyorum ve cebimden 45 tl para kaldı.
    Bu işe girmeden önce bile netten kendim kazanıyordum ama artık zoruma gitmesinden ötürü çoğu işi bile almıyorum alamıyorum...
    Orada çalıştıgını kanıtlayabilirsen şayet sigortasız şekilde deliller ile 5-6 bin civarında tazminat alırsın çalışma bakanlıgına başvurdugunda. ha 3- ay olur 6 ay olur 1 sene olur ama mutlaka ve mutlaka alırsın dedigim rakamlara yakın. Pazarlama işi yapabilirim dersen araç ile sıcak satış alkol sektöründe pm ile iletişime gecersen bir kaç elaman arayan firma ismi söylerim aklına yatarsa en azından daha saglam bir yer bulana kadar idare edersin.
  • 27-05-2014, 23:34:51
    #27
    Bu kadar işten anlıyorsun hocam, kendine ait bir network kursan kendi sitelerini barındırsan adsense den gelir elde edersin diye düşünüyorum tabi ek iş olarak aylık üç beş kuruş kazanırsınız hemde normal işte çalışırsınız benim nacizane fikrim belki dediğimi yapıyorsunuzdur. Allah yardımcınız olsun..