Abi oradakilere biraz daha böyle üniversite tarzı çok iyi bilen elemanlar arıyor ben eleman . net sitesinden baktım 15-20 basvuru yaptım hemen hemen.Burada açmamın sebebi online platfon oldugu icin daha hızlı yanıt alabiliyoruz.
İlgin için Allah razı olsun