• 01-05-2014, 16:01:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İŞ ALIMI : AKTİF

    Merhaba arkadaşlar,

    Ben Ömer 21 yaşındayım. 2.Sınıf Bilgisayar Mühendisliği Öğrencisiyim.

    6 Senedir Web ile ilgileniyorum.

    5 Senelik PHP geçmişim 6 senelik web güvenliği, yazılım kontrolleri bilgim var.
    Bugüne kadar aşağı yukarı 1000+ yazılım inceledim. Bir çoğunda yazılımsal buglar tesbit ettim.

    Daha sonrasında yazılım ile ilgilendim,

    --r10 dışındakilere : omeremreaslan@gmail.com--

    Şu an itibari ile uzmanlıklarımı yazıyorum aşağıda yazılan her yetkinlikde referans ve çalışmalarım mevcut.

    - PHP5 & MySQL
    - OOP & MVC
    - CodeIgniter
    - Twitter Bootstrap
    - Wordpress tema yapımı ve eklenti yazımı.
    - vBulletin ve SMF ile ilgili her türlü eklenti, geliştirme.
    - Opencart ve Joomla uygulamalarına geliştirme, tema yapımı.
    - Moodle
    - Twitter,Facebook,Google Rest API'ları(istenildiği taktird 3rd party apilerde kullanılabilir)
    - C#
    - Java(javascript değil)
    - Web güvenliği(penetration test)

    Not: jQuery ve javascript bilgim temel düzeyde olduğu için hazır eklentileri kullanıyorum kendim geliştirmiyorum.

    Bu alanlardan istediğiniz herhangi birinde , uygulama&eklenti geliştirme yada sistemi güçlendirme tema giydirme işlemleri yapılabilir.

    İyi Günler.

    referans isteyenler varsa referans gösterebileceğim botlar,yazılımlar ve eğitimler mevcuttur.
  • 01-05-2014, 16:31:10
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gmaile ekledim görüşebiliriz.
  • 02-05-2014, 10:36:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tüm mail ve PM'lere geri dönüş yapılmıştır.

    İş alımı aktif.
  • 03-05-2014, 00:35:00
    #4
    İletişime geçebilir miyiz skype : yagizyildirim / thenextbigthing
  • 03-05-2014, 00:45:25
    #5
    üstad yazım bulunsun burada. lazım olacak...
  • 03-05-2014, 08:57:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    thenextbigthing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İletişime geçebilir miyiz skype : yagizyildirim / thenextbigthing
    Skype ekledim hocam.

    PM'lere geri dönüş sağlanmıştır.
  • 03-05-2014, 10:15:33
    #7
    Ozel mesaj attim hocm bakabilir misiniz

    GT-I8190 cihazımdan gönderildi
  • 03-05-2014, 11:12:11
    #8
    Merhaba, Skype kullanıyor musunuz?
  • 03-05-2014, 12:15:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    habib_mx_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Skype kullanıyor musunuz?
    Evet hocam PM attım.