İş Arıyorum Bir sıkıntım var dostlar.
8
●405
- 04-12-2013, 23:43:50Makale yazarım hocam. Logo çok profesyonel degilim grafik konusundaEmreAkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2013, 23:46:05Facebook kapak fotoğrafı düzenleyebilirsin twitter arkaplan yapabilirsin forumlarda konu açabilirsin elinde domain varsa satabilirsin ama sen doğru olanı yap bildirmeyi düşünüyormusun ailesine?Muhammed06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2013, 23:47:51Annesi biliyor. Babası tek sıkıntı hocam. Grafik konusuna çok yatkın degilim hocamEmreAkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2013, 23:51:38Siz bilirsiniz hocam ama şu söz aklınızda bulunsun "Büyük sorunlar küçük sorunların gözardı edilmesindendir" . Bu arada olay nerede yaşandı bende ankaralıyım.Muhammed06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2013, 23:54:12Tamamdır pm atıyorum hocam.Muhammed06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle