• 23-10-2013, 02:38:23
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Edit
  • 24-10-2013, 01:21:06
    #2
    Görüşelim ..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:21:06 -->-> Daha önceki mesaj 01:19:36 --

    Yarın mesajlarıma bakarım..
  • 25-10-2013, 21:33:29
    #3
    Konuya ilk ve son kez "güncel" diyorum. Bu niteliklerin yetersiz yahut kendi başıma işler yapmaya yetecek nitelikler olduğuna karar vereceğim. Eskişehir ikameti sebebiyle hala bir şey bulabilmiş değilim. İstanbul veya Ankara diyorlar ama üniversitede (umarım) son yıl olması nedeniyle en azından bu sene başka şehir olmayacak.
  • 25-10-2013, 21:39:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hafız konudan bağımsız olarak seninle Eskişehir ile ilgili görüşmek istiyorum. Kısmetse bu sene benim de ilk tercihim orası olacak üniversite için, sorularım var.
  • 25-10-2013, 21:46:07
    #5
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hafız konudan bağımsız olarak seninle Eskişehir ile ilgili görüşmek istiyorum. Kısmetse bu sene benim de ilk tercihim orası olacak üniversite için, sorularım var.
    Tercih edersen iyi yapmış olursun. Ama hafız kelamı bu memlekette tutmaz haberin olsun Şöyle daha hoş hitap biçimleri bul: "Abi, kardeş, hocam, vs vs..." hacı, hoca, hafız out; abicim, kardeşim, hocam: in
  • 06-11-2013, 11:45:50
    #6
    Hocam hafız değil türkçe karakteri kaldırıp haf( i )z olsa olurmu acaba = latife yaptım =

    İstanbul olsaydı olabilirdi konuda mesajımız bulunsun