• 01-04-2013, 13:21:07
    #1
    Merhaba arkadaşlar ben freelance olarak web yazılım işi yapmaktayım. Yazılım dili olarak asp.net veritabanı olarak mssql kullanıyorum.

    Psd'si verilen tasarımı html&css'e döküp asp.net ile dinamik hale dönüştürebilirim.

    Birçok firmada yazılım uzmanı olarak çalıştım ve bir çok referansım bulunmaktadır.
    Referanslarım için siteme bakabilirsiniz..
    http://www.emrahdegirmen.com
  • 06-04-2013, 02:12:49
    #2
    İletişim bilgisi alabilir miyim?