• 07-02-2013, 16:55:27
    #10
    Danışmanlığını yapmış olduğumuz ADTRİPLEX LTD. ŞTİ ’nin 31 Aralık 2012 Tarihi itibariyle görünen cari hesabınız xxxx TL BORÇ bakiyesi vermektedir.

    Ne anlama geliyor. Cevap falan yollamazsak ne olur?
  • 07-02-2013, 17:06:16
    #11
    sdu35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Danışmanlığını yapmış olduğumuz ADTRİPLEX LTD. ŞTİ ’nin 31 Aralık 2012 Tarihi itibariyle görünen cari hesabınız xxxx TL BORÇ bakiyesi vermektedir.

    Ne anlama geliyor. Cevap falan yollamazsak ne olur?
    O borcu ödemeyi kabul etmiş sayılırsın.

    Adtriplex firması reklamverenlerin istediği gibi yönetilen bir firmadır. Ayın 15 inden önce kayıtlar gösterilir, reklamveren ben bunları ödemem kabul etmiyorum der sizin hesabınızdan o kayıtlar sebepsiz yere düşülür. Boşuna reklam yapmış olursunuz.

    Şuanki durumda buna benzer. Sanırım ödemeleri yaptılar ama yine reklamverenlerin sözü geçti ve ödenilen kayıtların parasını eksik aldılar. Bu sebeplede borç kaydı çıkarmışlar. Herkese geçmiş olsun. Umarım firma seçimlerinde bu örnekler hep göz önünde olur ki başka kimsenin emeği boşa gitmez.
  • 07-02-2013, 17:14:37
    #12
    bizimportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O borcu ödemeyi kabul etmiş sayılırsın.

    Adtriplex firması reklamverenlerin istediği gibi yönetilen bir firmadır. Ayın 15 inden önce kayıtlar gösterilir, reklamveren ben bunları ödemem kabul etmiyorum der sizin hesabınızdan o kayıtlar sebepsiz yere düşülür. Boşuna reklam yapmış olursunuz.

    Şuanki durumda buna benzer. Sanırım ödemeleri yaptılar ama yine reklamverenlerin sözü geçti ve ödenilen kayıtların parasını eksik aldılar. Bu sebeplede borç kaydı çıkarmışlar. Herkese geçmiş olsun. Umarım firma seçimlerinde bu örnekler hep göz önünde olur ki başka kimsenin emeği boşa gitmez.
    Bu parayı ödememiz mi gerekiyor şimdi?
  • 07-02-2013, 17:22:53
    #13
    Excel raporlarını çıkarıp gönderir diyordu. Ama o raporunuz nasıldır bilemem. En kötü ihtimalle yeni kazançlarınızdan düşerler. Firmayı arayıp daha kesin bilgiler alabilirsiniz.
  • 07-02-2013, 17:35:08
    #14
    Adtriplex ve Zeynep hanımla telefonda görüştük. Adres bilgileri eksik olduğu için gider pusulası düzenleyememişler. Bu yüzden borçlu gibi görünüyormuşum. Eksik bilgileri tamamladık ortada sorun kalmadı alacağım vereceğim yok. Böyle sorunu olanlar varsa hemen arayıp eksik bilgileri tamamlasınlar..
  • 07-02-2013, 18:07:49
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Beyler herkesemi geldi mail ? Bana gelen herhangi bir mail yok yada ben bulamadım.
  • 07-02-2013, 18:14:06
    #16
    borç bakiyesi dediği muhasebe siseminde yani sizin o kadar alacağınız var anlamına geliyor.

    sizin para ödemeniz değil alacağınız anlamında
  • 07-02-2013, 19:48:23
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Beyler konuyla ilgili olarak arkadaş aradı firmayı durum şundan ibaret

    Ocak ayında yapılan tutarı şubat 15de aldınız diyelim ama reklamveren üyelikleri iptal etmişse
    borçlu duruma düşüyosunuz.
  • 07-02-2013, 22:18:28
    #18
    Cari hesabınız borç bakiyesi demek yani size borçlu firma. Ben para verdiğimde carime onun alacak kısmına yazarım. size parayı gönderdiğinde cari alacak kısmına yazacak ve bakiyeyi sıfırlayacak.