Danışmanlığını yapmış olduğumuz ADTRİPLEX LTD. ŞTİ ’nin 31 Aralık 2012 Tarihi itibariyle görünen cari hesabınız xxxx TL BORÇ bakiyesi vermektedir.
Ne anlama geliyor. Cevap falan yollamazsak ne olur?
O borcu ödemeyi kabul etmiş sayılırsın.
Adtriplex firması reklamverenlerin istediği gibi yönetilen bir firmadır. Ayın 15 inden önce kayıtlar gösterilir, reklamveren ben bunları ödemem kabul etmiyorum der sizin hesabınızdan o kayıtlar sebepsiz yere düşülür. Boşuna reklam yapmış olursunuz.
Şuanki durumda buna benzer. Sanırım ödemeleri yaptılar ama yine reklamverenlerin sözü geçti ve ödenilen kayıtların parasını eksik aldılar. Bu sebeplede borç kaydı çıkarmışlar. Herkese geçmiş olsun. Umarım firma seçimlerinde bu örnekler hep göz önünde olur ki başka kimsenin emeği boşa gitmez.