• 06-06-2006, 03:40:26
    #55
    1 satış onayına 0.55 $ mı veriyor :S
  • 06-06-2006, 08:31:03
    #56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet ancak sözleşmede hala 1 dolar yazıyor.
  • 06-06-2006, 08:57:41
    #57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merak ettığım xxx.com sıtemle uye oldum pekı reklamları zzz.com sıtemdede yayınlayabılırmıyım ?
  • 06-06-2006, 09:14:53
    #58
    olmuyormuş farklı domainden olan satışları saymıyor dedi bir arkadaş ben denedim gerçekten saymıyor.
  • 06-06-2006, 11:17:57
    #59
    burada bi abimiz devreye girsin ve bize yardım etsin şu anki durumda sizce bunu eklemelimiyiz
  • 06-06-2006, 11:31:17
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Googleden sonra en alternatif reklam olayı budur.Kazancıda iyidir.Reklamz aldı eline ama şuan reklamzdanda ödeme alanlar var..
  • 06-06-2006, 15:17:46
    #61
    Az once mail gelmış yenı bannerlerı ekleyın dıye ancak bannerlerda bır değişiklik goremedım ben !!!
  • 06-06-2006, 15:41:12
    #62
    Üyeliği durduruldu
    bi ten eklenmiş sanırım sadece büyük uzun yatay ...
  • 06-06-2006, 15:56:52
    #63
    Üyeliği durduruldu
    Sadece swfleri değiştiriyoruz herhalde. htmlerde değişen bi şey yok.