• 29-10-2012, 20:18:03
    #1
    Bu gün artık Google Adsense reklamlarını yayınlamama kararı aldım.Durduk yere banlayan ve beni yıldıran bir firma haline geldi google adsense.Az önce r10.net'de dolaşırken "Avrupanın en büyük reklam firması" yazısını gördüm.Bu firma hakkında bilgi sahibi arkadaşlar bilgi verebilirler mi? Ne gibi reklamlar çıkıyor?
  • 29-10-2012, 20:28:07
    #2
    Bir kaç yıl evvel kullanmıştım ama Avrupa ya hizmet veriyordu o zaman.Emlak reklamları çıkıyordu genelde o sıralar.Yanlış hatırlamıyorsam
  • 29-10-2012, 20:44:52
    #3
    atuvural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç yıl evvel kullanmıştım ama Avrupa ya hizmet veriyordu o zaman.Emlak reklamları çıkıyordu genelde o sıralar.Yanlış hatırlamıyorsam
    Karışık biraz sanırım.Bir türlü reklam kodlarını bulamadım
  • 29-10-2012, 23:10:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sanırım ürün falan satıyorsun öyle birşey popup, splash hitle kazanılmıyor bende üyeliğimi yarıda durdurdum
  • 31-10-2012, 11:07:40
    #5
    İNTERNET SAYFANIZ İLE PARA KAZANIN
    DAHA KOLAYI YOK!
    1. zanox'a ücretsiz kaydolun
    2. Satış ortaklığı programlarını seçin
    3. Reklam alanınıza reklam medyaları yerleştirin
    4. Trafiğinizi yönlendirme ve satışa dönüştürün
    5. Reklamverenlerin işlemleri paraya çevrilir ve komisyonlarınız ödenir.

    Aşağıda reklamlardan bazıları mevcut:
    Çiçeksepeti.com
    Grupon.com
    Hepsiburada.com
    Zizigo
    Balerin
    Darty
    TTnet
    İstanbul.net
    JADES 24
    Kliksa
    Trendyol
    Markafoni
    Czech Airlines
    ve daha birçok firmanın reklamını yapıyorsunuz.

    http://ad.zanox.com/ppc/?23233547C1152782586T
  • 31-10-2012, 11:09:14
    #6
    reklam kodları cıkmıyor bende de
  • 31-10-2012, 11:16:24
    #7
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklam kodları cıkmıyor bende de
    Ben tamamen olayı çözdüm.Öncelikle kategorinle alakalı reklam programlarını seciyorsun sonra da onay bekliyorsun.Onay gelincede kodlar görünüyor.Yerleşimini yapıyorsun olaybitiyor.Euro üzerinden hesaplamalar yapılıyor sanırım.Yüzde ile çalışıyorlar.
  • 31-10-2012, 11:26:38
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adserverden reklam seçimi yapıyorsunuz.

    1-2 gün test için hitli bir siteme koydum sitenin hiti 10k ise 500 gösterdi sonra kaldırdım.
  • 31-10-2012, 11:48:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    basit aslında 2 dakikada çözdüm attim kodları yayınlandı denicem bi kaç gün.