Bu gün artık Google Adsense reklamlarını yayınlamama kararı aldım.Durduk yere banlayan ve beni yıldıran bir firma haline geldi google adsense.Az önce r10.net'de dolaşırken "Avrupanın en büyük reklam firması" yazısını gördüm.Bu firma hakkında bilgi sahibi arkadaşlar bilgi verebilirler mi? Ne gibi reklamlar çıkıyor?