• 10-10-2007, 12:31:15
    #1
    Arkadaşlar bir tavsiye ile üye olduğum bu sistem güzel gibi. Daha yeni üye oldum ama paylaşmak istedim.

    eXtra-kontör Nedir?

    eXtra-kontör, insanlara sıradan günlük rutinlerini bozmadan sadece bilinçli bir reklam izleyicisi olarak ekonomik fayda ve/veya eş değer hizmetleri ücretsiz elde etmelerini sağlamak amacıyla etik bir çerçevede ve İzinli Pazarlama ilkesiyle geliştirilmiştir. Tüm tarafların kazandığı bir hizmet yaratmak için yola çıkılmış bu proje aynı zamanda Türkiye'nin ilk katma değerli İzinli Pazarlama hizmetidir.
    Sistem Nasıl Çalışıyor
    eXtra-kontör üyelik bölümünden kayıt olduktan sonra e-posta adresinize gelen linke tıklayarak aktivasyonunuzu gerçekleştiriyorsunuz. Daha sonra hesabım bölümünde takip ederek kontör durumunuzu öğrenebiliyor ve bu kontörleri isterseniz bir çok hediye içinden birini seçmek isterseniz de nakit para kazanmak için kullanabiliyorsunuz.
    Kontör Nasıl Kazanılıyor
    • Size gönderilen reklam e-postaları ve/veya SMS'leri görüntülediğiniz zaman kontör kazanıyorsunuz.
    • Kontörler birikiyor ve biriken kontörlerle hediyeler kazanılıyor, isterseniz 50'ye ulaştığınızda nakit para olarak alabiliyorsunuz.
    • Bir kontör 1 YTL'dir.
    İsteyen olursa davetiye gönderebilirim..
  • 10-10-2007, 12:33:38
    #2
    buraya yazsana bi inceliyelim :S
  • 10-10-2007, 14:05:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    güzel bir sisteme benziyor aynı bu yabancıların reklamlara vs.tıklattırarak paypala ödeme yapmaları gibi bişey galiba bunda da e-posta ve smsleri görüntülüyorsun vs.. keşke buraya yazsanda herkes görse ???
  • 10-10-2007, 14:13:39
    #4
    arkadaşlar pardon konu başlığına yazdım sanıyorum özür adres burda extrakontor.com
  • 10-10-2007, 14:15:46
    #5
    SuperTeklif gibi bişey bu da sanırım.
  • 10-10-2007, 14:19:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    aslında çok mantıklı geliyor ama yinede herzaman ki gibi birilerinin güvenilir olup olmadığını ödeme alıp alamadığını bekliycem :P
  • 10-10-2007, 15:02:17
    #7
    ben balıklama atladım ref çoğalta bilirsem iyi olacak çünkü bi tane mail geldi 0,01 verdi bir kişi üye yaptım 0,10 verdi bakalım artık kontor diyince akan sular duruyo
  • 10-10-2007, 15:22:56
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hayatnesesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben balıklama atladım ref çoğalta bilirsem iyi olacak çünkü bi tane mail geldi 0,01 verdi bir kişi üye yaptım 0,10 verdi bakalım artık kontor diyince akan sular duruyo
    bu işte zor desene ben hep kafamda diyorum 1 mail okuruz 1 kontör olur diye hesap yapıyorum hep niyeyse
  • 10-10-2007, 15:49:54
    #9
    ben televizyonda görüp de bi bakayım demiştim, ama ne bir msj ne bir mail geldi bunca zamandır ... sadece ref lerden bişeyler birikti,
    zor iş vesselam....