hayatnesesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben balıklama atladım ref çoğalta bilirsem iyi olacak çünkü bi tane mail geldi 0,01 verdi bir kişi üye yaptım 0,10 verdi bakalım artık kontor diyince akan sular duruyo
bu işte zor desene ben hep kafamda diyorum 1 mail okuruz 1 kontör olur diye hesap yapıyorum hep niyeyse