Konu
extra-kontor
10-10-2007, 15:49:54
#9
uysal_rockci
ben televizyonda görüp de bi bakayım demiştim, ama ne bir msj ne bir mail geldi bunca zamandır ... sadece ref lerden bişeyler birikti,
zor iş vesselam....