• 30-08-2012, 11:33:54
    #1
    Yaklaşık 1 yıldır burayı kullanıyorum.Filesonicle birlikte kullanmaya başlamıştım filesonic gidince el mahkum filepost kullanmaya devam ettim.Son zamanlarda satışlarda inanılmaz düşüş yaşıyorum 1 günde yaptığım satışı 1 haftada yapar oldum ( paypal'ın da etkisi olmuş olabilir).Halen filepost kullanıp satışla ilgili sorun yaşayan var mı?10K usd üzerinde para almışm şimdiye kadar en eski kullanıcılarından biriyim ama yakında yeterli satış yapamadığım için hesabım kapanacak tedirginliği had sayfada.Satışların yansımaması gibi bir durum olabilir mi ? Bugune kadar ödemelerini paypal hesaplarına el koymasına rağmen tam yaptılar güvendiğim bir yer ama bu kadar düşüş bana mantıklı gelmiyor..
  • 30-08-2012, 13:57:15
    #2
    Mexician adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 1 yıldır burayı kullanıyorum.Filesonicle birlikte kullanmaya başlamıştım filesonic gidince el mahkum filepost kullanmaya devam ettim.Son zamanlarda satışlarda inanılmaz düşüş yaşıyorum 1 günde yaptığım satışı 1 haftada yapar oldum ( paypal'ın da etkisi olmuş olabilir).Halen filepost kullanıp satışla ilgili sorun yaşayan var mı?10K usd üzerinde para almışm şimdiye kadar en eski kullanıcılarından biriyim ama yakında yeterli satış yapamadığım için hesabım kapanacak tedirginliği had sayfada.Satışların yansımaması gibi bir durum olabilir mi ? Bugune kadar ödemelerini paypal hesaplarına el koymasına rağmen tam yaptılar güvendiğim bir yer ama bu kadar düşüş bana mantıklı gelmiyor..
    FileSonic'in kaçtı dönemlerde burasıda çok sayıda uploaderın hesabını saçma sapan bahaneler ile banlamışlrdı. Sizin satış rakamlarınız epey iyi olsa gerek. PayPaları epeydir yok diye biliyorum ama artık insanların Kredi kartı ile ödeme yapmaya alışması lazım.
  • 30-08-2012, 14:36:17
    #3
    En son 2 hafta önce paypal ödemesi yaptı. Düzenli bir ödemesi yok. Düzenli bir ödeme olmayınca kullanan fazla uploader kalmadı sayılır.

    Kazanıp ödemeyi almama ihtimali olduğu için uploaderler pek iyi gözle bakmıyorlar artık. Tabi türlü bahanelerle hesap banlamalarıda cabası
  • 30-08-2012, 15:30:06
    #4
    benimde dun odemem gelmis 2 ay sonra ancak uploadi bana kapattilar 1 ay sonra acicaklarini soylediler bana gercekten sacma sistemleri var ama odeme yaptiklari icin su zor gunlerde tesekkur etmekten baska caremiz yok insallah banlanmayiz.....
  • 14-09-2012, 15:19:50
    #5
    dun bir odeme daha gonderdiler.Satislarda da hafif kipirdanma var.millet alisiyor sanirim kredi kartina yavas yavas.ayda bir odeme almak hic almamaktan iyidir.Boyle devam eder umarim.
  • 14-09-2012, 15:39:27
    #6
    Depo için çok güzel bir yer jdownloander ve linux vps de bayağı güzel sonuçlar aldım ayrıca remote müthiş özellikle site riplerde ekseri remotesini kullanıyorum zaman kazandırıyor ben daha çok müşteri bazlı çalıştığım için hiç linkleri dışarıya yaymadım sorunda olmadı zaten
  • 30-10-2012, 19:01:02
    #7
    Mexician adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakın tarihte ödeme alan oldu mu buradan.bayağıdır aprovedda bekliyor ödemem ?
    Beklemede ödemeniz varken hiç bir hareket olmazsa yani satış olmazsa bekletmeye devam ediyorlar. Bir kaç satış çıkarırsanız ödemenizi gönderiyorlar

    Geçen hafta webmoney ödemesini yaptı
  • 10-02-2015, 20:31:57
    #8
    koskoca site gitti.en çok kazandığaım ve en sevdiğim siteydi.2 yıldır tek bir dosya upload edemememe rağmen bütün dosyalarım onlinedı.üzüldüm az önce gönderdikleri maili okuyunca.
  • 01-12-2015, 10:45:22
    #9
    Burasıda resmen kapandı. Depo olarak kullandığım süper bir yerdi üzüldüm