Yaklaşık 1 yıldır burayı kullanıyorum.Filesonicle birlikte kullanmaya başlamıştım filesonic gidince el mahkum filepost kullanmaya devam ettim.Son zamanlarda satışlarda inanılmaz düşüş yaşıyorum 1 günde yaptığım satışı 1 haftada yapar oldum ( paypal'ın da etkisi olmuş olabilir).Halen filepost kullanıp satışla ilgili sorun yaşayan var mı?10K usd üzerinde para almışm şimdiye kadar en eski kullanıcılarından biriyim ama yakında yeterli satış yapamadığım için hesabım kapanacak tedirginliği had sayfada.Satışların yansımaması gibi bir durum olabilir mi ? Bugune kadar ödemelerini paypal hesaplarına el koymasına rağmen tam yaptılar güvendiğim bir yer ama bu kadar düşüş bana mantıklı gelmiyor..
FileSonic'in kaçtı dönemlerde burasıda çok sayıda uploaderın hesabını saçma sapan bahaneler ile banlamışlrdı. Sizin satış rakamlarınız epey iyi olsa gerek. PayPaları epeydir yok diye biliyorum ama artık insanların Kredi kartı ile ödeme yapmaya alışması lazım.