1 aylık zamana yaklaşıyoruz. 1 ayda bir ödeme yapıyorlarmış galiba fakat banka bilgilerimi tekrardan gireceğim bir yer yok.
bu adamlara mail atıyorum mailime cevap gelmiyor.
nasıl yapacaz yaw
gitti mi paralar boşa

önceden bu sorunla karşılaşıp halleden var ise yardımcı olabilirmi
1 ay kadar asıldım sonra söylecek yalan kalmadı bırakdım