arkadaşlar bunlaın ortaklık sistemine üye olurken banka bilgilerini sonra girerim die yazmamışdım.
1 aylık zamana yaklaşıyoruz. 1 ayda bir ödeme yapıyorlarmış galiba fakat banka bilgilerimi tekrardan gireceğim bir yer yok.
bu adamlara mail atıyorum mailime cevap gelmiyor.

nasıl yapacaz yaw
gitti mi paralar boşa
önceden bu sorunla karşılaşıp halleden var ise yardımcı olabilirmi