• 24-05-2010, 18:42:38
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben konuyu ayarlıyodum başka biri de aynı konudan açmış ama o konu bu kadar açıklayıcı değil


    Ňap nedir?

    * Ňap, Ňapolyon'daki aktiviteleriniz karşılığında kazandığınız puan birimidir. Kazandığınız ňaplar, size fırsatlar, indirimler, çekilişler ve ayrıcalıklar olarak geri döner.
    * Ňapolyon, Türkiye'nin en büyük markalarından hiçbir yerde bulamayacağınız, yalnızca size özel fırsatlar sunar.
    * Ňapolyon'da yaptığınız her işlemde ňap kazanır, ňap kazandıkça daha çok fırsat elde edersiniz.


    Nasıl ňap kazanırsınız?

    * Üye olduğunuzda
    * Siteye giriş yaptığınızda
    * Profil bilgilerinizi doldurduğunuzda
    * Reklam e-mail/SMS'lerini okuduğunuzda ve tıkladığınızda
    * Anketleri doldurduğunuzda
    * Yeni üye getirdiğinizde kazanırsınız.

    Ňap Transferi

    Ňapolyon'da, ňaplarınız, yeterli seviyeye ulaştığında, ister nakit olarak banka hesabınıza aktarabilir, ister anlaşmalı olduğumuz web sitelerinde yapacağınız alışverişlerde kullanabilirsiniz.

    Ňap transferi gerçekleştirebilmeniz için Profil Bilgilerim bölümündeki tüm alanların T.C. kimlik numaranız ile birlikte dolu olması gerekmektedir.

    * Siteye giriş yaparak sol menüden Ňap Transferi'ne tıklayın.

    * Ňap Transferi sayfasında yer alan anlaşmalı web sitelerindeki alışverişlerinizde kullanmak üzere ňaplarınızı transfer edin.

    Ňap Transferi Seçenekler

    * 100.000 ňap ve katlarını banka hesabınıza talep edebilirsiniz.

    * 10.000 ňapı BilyonerShop hesabınıza transfer edebilirsiniz.

    * 5.000 ňapı Fırsatçıyız hesabınıza transfer edebilirsiniz.



    100.000 ňapa ulaştığınızda, Ňapolyon logosunun bulunduğu kutucuktaki Transfer Et butonuna tıklayarak talebinizi iletin, takip eden hafta içinde 100 TL'niz hesabınıza yatırılsın.*



    Bence denenmesi gereken bi sistem . Siteye üye olmak için bi form dolduruyosunuz ona göre size 3-4 gün içerisinde davet geliyo . Beklemek istemezseniz ben hemen davet atabilirim ÖM atmanız yeterli
  • 24-05-2010, 18:51:13
    #2
    Hitaydan önce ilk zamanlarında üye olmuştum. 3 ödeme aldım şimdiye kadar fakat şimdiki yeni sistemiyle çok daha fazla kazandırıyor, tabi bir kaç ufak tiktak ile
  • 24-05-2010, 19:54:44
    #3
    süperteklif değilmi bu?
  • 24-05-2010, 20:01:23
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende 3 senedir üyeyim (süperteklif) hergün en az bir reklam geliyor ama 3 yıdlır ödeme alacak düzeye gelemedim.
  • 24-05-2010, 20:04:02
    #5
    NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süperteklif değilmi bu?
    Süperteklifin yeni adresi . Süperteklif kalmadı artık.

    RapX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 3 senedir üyeyim (süperteklif) hergün en az bir reklam geliyor ama 3 yıdlır ödeme alacak düzeye gelemedim.
    Eskiden kazançlar altüyelere bağlıydı tek başına mail kazancı çok düşüktü . Şimdi mail başı kazanç 6 katına çıktı .
  • 24-05-2010, 20:17:32
    #6
    bende sizin sayenizde yeniden girdim ve bilgilerimi güncelledim bakıcaz şimdi
  • 24-05-2010, 23:35:16
    #7
    süperteklifi kimse yemiyordu ,napolyon oldular birazda böyle yolarlar