Süperteklifin yeni adresi . Süperteklif kalmadı artık.
bende 3 senedir üyeyim (süperteklif) hergün en az bir reklam geliyor ama 3 yıdlır ödeme alacak düzeye gelemedim.
Eskiden kazançlar altüyelere bağlıydı tek başına mail kazancı çok düşüktü . Şimdi mail başı kazanç 6 katına çıktı .