• 29-04-2010, 16:44:07
    #1
    Selam softreklam hakkında birkaç sorum olucak

    1-SoftReklam PPA Kampanya Travain reklam kodunu aldım

    120*600 Boyutunda banner

    aynı boyutta yan yana adtech ptc reklamı var sıkıntı olurmu?

    Travain reklamında tık başınamı üye başınamı?

    2-Softreklamın Popupunu aldım gösterim başınamı ? satış başınamı veriyor adtech satış başına veriyor ama fazla kazanmıyorum..

    3-PPA Kampanya Gamigo TR Reklamına bakıyorum banner eklemek için kod falan yok sadece link var.. Ben banner yapim banneramı bu linki vercem galiba doğrumudur yani bu benim referans linkim oluyor ?
    ve bu linkde üye başınamı tık başınamı ??

    --
  • 29-04-2010, 16:47:43
    #2
    1 - Bildiğim kadarıyla sorun değil.
    2 - Gösterim başına.
    3 - Onu ben de anlamıyorum hocam.
  • 29-04-2010, 17:04:42
    #3
    1. Sorun olmaz, Üye Başına kazanırsın.
    2. Gösterim başına veriyor, Oranlarda sitenin kazancına göre 1k ucreti artıp azalabiliyor ilk başta 1.5 Tl veriyor 1k gösterim için.
    3. Banner yapabilirsin veya bi banner bulabilirsen o bannerı kullanabilirsin, link olarak ordaki linki vereceksin sendne üye olduğu belli oluyor yani referans. Üye başı kazandırıyor tık başı değil.

    Umarım yeterince açıklayıcı olmuşumdur
  • 29-04-2010, 17:43:05
    #4
    onLy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Sorun olmaz, Üye Başına kazanırsın.
    2. Gösterim başına veriyor, Oranlarda sitenin kazancına göre 1k ucreti artıp azalabiliyor ilk başta 1.5 Tl veriyor 1k gösterim için.
    3. Banner yapabilirsin veya bi banner bulabilirsen o bannerı kullanabilirsin, link olarak ordaki linki vereceksin sendne üye olduğu belli oluyor yani referans. Üye başı kazandırıyor tık başı değil.

    Umarım yeterince açıklayıcı olmuşumdur
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 - Bildiğim kadarıyla sorun değil.
    2 - Gösterim başına.
    3 - Onu ben de anlamıyorum hocam.
    Çok teşekkür ederim
  • 29-04-2010, 18:46:03
    #5
    peki 1 kez açılan pop-up var birde çokkez açılan pop-up var..
    çok kez açılan pop-up her açışında sayım yapıyormu aynı ıp?
  • 29-04-2010, 19:02:16
    #6
    Her açışta sayım yapmaz, 1 ip 1 kez sayılır, ama dönüşümlü daha iyi olabileceği için ilerleyen zamanlarda oran yükselip düşebliyor 1,5 senelik deneyimden dolayı biliyorum

    1 kez açılan kullanırsanız dönüşa z olursa 1,5tlden 1e düşebilir, sürekli açılanda dönüş daha çok olabileceği için 1,5 tlden 2 tlye çıkabilir. Farkı bu oluyor