onLy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Sorun olmaz, Üye Başına kazanırsın.
2. Gösterim başına veriyor, Oranlarda sitenin kazancına göre 1k ucreti artıp azalabiliyor ilk başta 1.5 Tl veriyor 1k gösterim için.
3. Banner yapabilirsin veya bi banner bulabilirsen o bannerı kullanabilirsin, link olarak ordaki linki vereceksin sendne üye olduğu belli oluyor yani referans. Üye başı kazandırıyor tık başı değil.

Umarım yeterince açıklayıcı olmuşumdur
beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 - Bildiğim kadarıyla sorun değil.
2 - Gösterim başına.
3 - Onu ben de anlamıyorum hocam.
Çok teşekkür ederim