• 03-05-2007, 19:44:42
    #10
    ŁoneŁy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeleri aldıktan sonra panel sıfırlanmıyormu?
    Toplam kısmında şuana kadarki bütün paraları gösterir,
    Bakiye kısmında diğer ödemede ödenecek olan meblağ.
    Bakiye kısmı sıfırlanıyor.
    Toplam kısmı toplanarak gidiyor. (Alınan+Alınacak Paralar)
  • 03-05-2007, 19:46:52
    #11
    Benide banladılar paralı üyelik bile veriyodum onlara hıh
  • 03-05-2007, 19:49:39
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplam kısmında şuana kadarki bütün paraları gösterir,
    Bakiye kısmında diğer ödemede ödenecek olan meblağ.
    Bakiye kısmı sıfırlanıyor.
    Toplam kısmı toplanarak gidiyor. (Alınan+Alınacak Paralar)
    Anladım teşekkürler
  • 03-05-2007, 19:52:11
    #13
    dün güze sesli bi bayan aradı merhaba merhaba ...

    dedi reklamları kaldırmışsınız dedim yeni ortaklık programları deniyorum ama dedi paranızı treansfer edecektim şimdi noolcak dedim ekliim bari reklamı ok ozmaan mail atın ödemenizi yapalım...

    herzamanki gibi
  • 03-05-2007, 21:40:13
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Kullanmıyorum çok az veriyor beş para etmez.
  • 03-05-2007, 21:47:41
    #15
    Misafir
    maniakcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün güze sesli bi bayan aradı merhaba merhaba ...

    dedi reklamları kaldırmışsınız dedim yeni ortaklık programları deniyorum ama dedi paranızı treansfer edecektim şimdi noolcak dedim ekliim bari reklamı ok ozmaan mail atın ödemenizi yapalım...

    herzamanki gibi
    benide aradı dün telefonuma "r. elif" diye kaydetmiştim sandım ringofondan arıyolar. dedi bannerleri kaldırmışsınız para yollamamız için bannerleri koymanız lazım.

    bende dedim mp3 bannerlerini koyacağım kız şaşırdı biz mp3 işi yapmıyoruz felam dedi. bende dedim 4 aydır bangır bangır mp3 diye reklam yapıyosunuz. ben size dönecem dedi kapadı. 2 kere daha aradı durum aynı.

    kız banneri koyun paranızı eft yapayım ben diyorum diyor. ben parayı atakandan alıyorum siz yollamıyorsunuz diyorum atakan kim dedi bu sefer.

    en sonunda adam aradı randevum diye söyledi açınca dedim ringofon değilmiydi

    koydum banneri paramı yatırmışlar bugün.
  • 03-05-2007, 23:45:00
    #16
    Birşey soracağım size kayıt olurken aveadan aradı elif hanım(numara gözüküyordu). bugün iki kere gizli numaradan aranmış elif hanım herhalde. 3 gün oldu hesapta 3 ytl var bunun için aramaz sanırım.
  • 03-05-2007, 23:57:28
    #17
    izuner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birşey soracağım size kayıt olurken aveadan aradı elif hanım(numara gözüküyordu). bugün iki kere gizli numaradan aranmış elif hanım herhalde. 3 gün oldu hesapta 3 ytl var bunun için aramaz sanırım.
    Ararlar

    Randevum bu konuda ayrım yapmıyor
  • 04-05-2007, 18:20:10
    #18
    Üyeliği durduruldu
    beni hiç aramadılar yada ben açmayı beceremedim