maniakcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dün güze sesli bi bayan aradı merhaba merhaba ...

dedi reklamları kaldırmışsınız dedim yeni ortaklık programları deniyorum ama dedi paranızı treansfer edecektim şimdi noolcak dedim ekliim bari reklamı ok ozmaan mail atın ödemenizi yapalım...

herzamanki gibi
benide aradı dün telefonuma "r. elif" diye kaydetmiştim sandım ringofondan arıyolar. dedi bannerleri kaldırmışsınız para yollamamız için bannerleri koymanız lazım.

bende dedim mp3 bannerlerini koyacağım kız şaşırdı biz mp3 işi yapmıyoruz felam dedi. bende dedim 4 aydır bangır bangır mp3 diye reklam yapıyosunuz. ben size dönecem dedi kapadı. 2 kere daha aradı durum aynı.

kız banneri koyun paranızı eft yapayım ben diyorum diyor. ben parayı atakandan alıyorum siz yollamıyorsunuz diyorum atakan kim dedi bu sefer.

en sonunda adam aradı randevum diye söyledi açınca dedim ringofon değilmiydi

koydum banneri paramı yatırmışlar bugün.