• 30-08-2010, 00:40:32
    #19
    Üyeliği durduruldu
    XTicaret ile yaptığım satışların kanıtını şu linkten görebilirsiniz arkadaşlar >> clickbankers.com/2010/3-saat-icinde-145-tl-kazanilir-mi/

    Günde 30-200 arası kazanıyorum, kazanılmaz diyen arkadaşlar bir süreliğine ön yargılarından kurtulup deneyebilirler. Özellikle borsa,forex,enerji tasarrufu konularında iyi satılan ürünler var.
  • 13-10-2010, 16:20:00
    #20
    Site güvenilirdir.İstediğiniz gibi alışveriş yapabilirsiniz.Türkiye'de bir Affiliate Marketing furyası tutturmuş gidiyor.Hadi bakalım hayırlısı.
  • 13-10-2010, 17:04:19
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Guzel icerikli bir siten varsa affiliate sistemlerinden guzel para kazanabilrisin cunki senin sitene gelen ziyaretci o urun hakkinda geliyor ve satin alma potansiyeli olan kisiler oluyor. Ancak xticareti biraz inceledim ve cok az bir uyesi var. Mesela benim tatil sitesi hakkinda hicbir uye yok.
    Avrupada ve amerikada bu sistemin cok iyi calismasi suna bagli. buralarda bilinen butun sirketler affiliate sistemlerine uye. Boyle oluncada ziyaretci bilinen bir markanin sitesinden guvenli bir sekilde satin alabiliyor.
  • 13-10-2010, 17:34:36
    #22
    Ürünlerin 1 tanesi bile işe yaramaz boş ürünler.
  • 13-10-2010, 18:00:40
    #23
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünlerin 1 tanesi bile işe yaramaz boş ürünler.
    Neye dayanarak bu lafı söylüyorsun.Bende Xticaretteki ürünlerin yarısı var.Hiç te öyle işe yaramaz değiller.Hepsi farklı ürünler ve hepsi de farklı bilgiler vermektedir.Tabi ama aynı içerikli ürünlerde vardır.Araştırmacı olarak hangisinin en iyi olduğunu bulabilirsiniz.
  • 13-10-2010, 18:12:06
    #24
    arabaci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye dayanarak bu lafı söylüyorsun.Bende Xticaretteki ürünlerin yarısı var.Hiç te öyle işe yaramaz değiller.Hepsi farklı ürünler ve hepsi de farklı bilgiler vermektedir.Tabi ama aynı içerikli ürünlerde vardır.Araştırmacı olarak hangisinin en iyi olduğunu bulabilirsiniz.
    Ben gayet bilgiliyim ve ürünleri de araştırdım merak etme. Oradaki ürünlerin yüzde 99'u normal bir makale veya boş bilgi. İnsanları 3-5 kuruş kazandırmak için iten ve hayal dünyasında yaşatan bir yer.

    Bazıları yazmışlar günde şu kadar şu kadar para kazanıyorum. Hatta birisi 6 bin tl para kazanıyorum falan demiş. 6 bin tl kim kazanmış da sen oturduğun çalışmadığın yerden kazanıyorsun. Geçeceksin o hikayeleri. Türk milletini saf bulan, nerede kolay para kazanma yöntemi nerede dolandırıcılık var ona yöneliyor. xticaret.com sitesinde ise ne bir kontrol mekanizması var ne başka birşey.

    Geçen gün bana mail atmışlar, üyenin açtığı bir konuda onların kitaplarını dağıtıyorlarmış. Ben de ürünün onların olduğuna dair kanıt istedim ama kanıt falan gelmedi. Sonrasında ne oldu adam düzgün bir şekilde rica etti ve kaldırdım. Yoksa ürün onların olduğundan falan değil. Yukarıda bir arkadaş anlatmış. Yiğit'in yazdığı makaleyi satıyor diye, işte aynen öyle bir durum var. Makaleleri toparlayıp satıyorlar, kaldı ki makaleleri birleştirmek o makaleyi senin yapmıyor.

    Boş beleş işlerle uğraşmayın alnınızın teriyle para kazanmayı öğrenin.

    Sana da 2 çift lafım var, imzandaki siteyi inceledim sen de hayal satan kişilerdensin. Yazık günah o hayal kurdurduğunuz kişiler üzülünce vebalini alıyorsunuz.
  • 13-10-2010, 19:04:19
    #25
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben gayet bilgiliyim ve ürünleri de araştırdım merak etme. Oradaki ürünlerin yüzde 99'u normal bir makale veya boş bilgi. İnsanları 3-5 kuruş kazandırmak için iten ve hayal dünyasında yaşatan bir yer.

    Bazıları yazmışlar günde şu kadar şu kadar para kazanıyorum. Hatta birisi 6 bin tl para kazanıyorum falan demiş. 6 bin tl kim kazanmış da sen oturduğun çalışmadığın yerden kazanıyorsun. Geçeceksin o hikayeleri. Türk milletini saf bulan, nerede kolay para kazanma yöntemi nerede dolandırıcılık var ona yöneliyor. xticaret.com sitesinde ise ne bir kontrol mekanizması var ne başka birşey.

    Geçen gün bana mail atmışlar, üyenin açtığı bir konuda onların kitaplarını dağıtıyorlarmış. Ben de ürünün onların olduğuna dair kanıt istedim ama kanıt falan gelmedi. Sonrasında ne oldu adam düzgün bir şekilde rica etti ve kaldırdım. Yoksa ürün onların olduğundan falan değil. Yukarıda bir arkadaş anlatmış. Yiğit'in yazdığı makaleyi satıyor diye, işte aynen öyle bir durum var. Makaleleri toparlayıp satıyorlar, kaldı ki makaleleri birleştirmek o makaleyi senin yapmıyor.

    Boş beleş işlerle uğraşmayın alnınızın teriyle para kazanmayı öğrenin.

    Sana da 2 çift lafım var, imzandaki siteyi inceledim sen de hayal satan kişilerdensin. Yazık günah o hayal kurdurduğunuz kişiler üzülünce vebalini alıyorsunuz.
    Kardeş kimseye zorla bişey satmıyoruz.Almak isteyen zaten parası varsa ürünü alır.Almak istemeyen de almaz.Kimseyi kandırdığımızda yok.Bak Clickbankers.com sitesine adam kazandığı paraların kazanç ekranını sitesine koymuş.Yani sadece satış ortaklığı yaparak kazanmış o paraları.Yani komisyonculuğun internet üzerindeki hali.Başka da birşey değil.Bu sistem gibi yurtdışında www.clickbank.com sitesi var.Burdaki adamlar kendini aşmış.Sırf bu işten para kazanmak için normal işlerini bırakan adamlar var.Bu sistem uluslararası bir sistemdir.

    Bende ilk olarak Google Kazançları e-kitabını satın alarak başladım bu işe.Ne yani komisyonculuk yapmayalım mı.Peki ne yapacağız o zaman nasıl para kazanıp zengin olacağız.Var mı bildiğin bir yöntem.Söyle de bu işi bırakıp senin söylediğin işi yapalım.
  • 13-10-2010, 22:09:12
    #26
    arabaci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş kimseye zorla bişey satmıyoruz.Almak isteyen zaten parası varsa ürünü alır.Almak istemeyen de almaz.Kimseyi kandırdığımızda yok.Bak Clickbankers.com sitesine adam kazandığı paraların kazanç ekranını sitesine koymuş.Yani sadece satış ortaklığı yaparak kazanmış o paraları.Yani komisyonculuğun internet üzerindeki hali.Başka da birşey değil.Bu sistem gibi yurtdışında www.clickbank.com sitesi var.Burdaki adamlar kendini aşmış.Sırf bu işten para kazanmak için normal işlerini bırakan adamlar var.Bu sistem uluslararası bir sistemdir.

    Bende ilk olarak Google Kazançları e-kitabını satın alarak başladım bu işe.Ne yani komisyonculuk yapmayalım mı.Peki ne yapacağız o zaman nasıl para kazanıp zengin olacağız.Var mı bildiğin bir yöntem.Söyle de bu işi bırakıp senin söylediğin işi yapalım.

    Google kazançları kitabından kazanabildin mi? Hayır. O zaman millete kazandım diyip neden satmaya çalışıyorsun? Bu bir nevi dolandırıcılıktır.
  • 13-10-2010, 22:13:14
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google kazançları kitabından kazanabildin mi? Hayır. O zaman millete kazandım diyip neden satmaya çalışıyorsun? Bu bir nevi dolandırıcılıktır.
    hadi google.dan yüksek kazanç elde etti diyelim arkadaş ozaman niye paylaşıp kazancı azaltıyor değilmi