arabaci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş kimseye zorla bişey satmıyoruz.Almak isteyen zaten parası varsa ürünü alır.Almak istemeyen de almaz.Kimseyi kandırdığımızda yok.Bak Clickbankers.com sitesine adam kazandığı paraların kazanç ekranını sitesine koymuş.Yani sadece satış ortaklığı yaparak kazanmış o paraları.Yani komisyonculuğun internet üzerindeki hali.Başka da birşey değil.Bu sistem gibi yurtdışında www.clickbank.com sitesi var.Burdaki adamlar kendini aşmış.Sırf bu işten para kazanmak için normal işlerini bırakan adamlar var.Bu sistem uluslararası bir sistemdir.

Bende ilk olarak Google Kazançları e-kitabını satın alarak başladım bu işe.Ne yani komisyonculuk yapmayalım mı.Peki ne yapacağız o zaman nasıl para kazanıp zengin olacağız.Var mı bildiğin bir yöntem.Söyle de bu işi bırakıp senin söylediğin işi yapalım.

Google kazançları kitabından kazanabildin mi? Hayır. O zaman millete kazandım diyip neden satmaya çalışıyorsun? Bu bir nevi dolandırıcılıktır.