• 28-07-2009, 17:27:53
    #10
    Ben de kullanıyorum. Arkadaşların dediği gibi hitin yoksa kabul edilsen bile 500 dolara ulaşman çok zor. Ben de yılbaşı dolayısıyla hesaplar sıfırlandıgı için ödeme almıştım bir kere 300 tl . Yoksa 500 dolara daha çok vardı.
  • 28-07-2009, 18:26:29
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Hitten önce kaliteye bakıyorlar bence. Hiti taş çatlasa 3-4k olan tanınmış türkçe blog siteleri de Linkz kullanıyor çünkü.
  • 06-08-2009, 10:05:31
    #12
    hit.le fazla alakası yok arkadaşlar, ihtiyaca göre alım yapıyorlar ve tabi içerik, kalite önemli
  • 06-08-2009, 12:28:37
    #13
    Geçen sitelerine girip bir sürü form doldurup en son gönder dediğim zaman site hata vermişti. Sonra sabrımı toparlayıp başka tarayıcı ile tekrar doldurup tekrar gönder dediğim de hata verince elim ayağım titret olmuştu
  • 06-08-2009, 17:47:43
    #14
    Adsense ile beraber kullanabilirsin, şuan boşuna beklemeyin, yeni üye almıyorlar, fakat çok kaliteli bir siteniz varsa maille ulaşmayı deneyin, kabul ederler o zaman. Çok kaliteli siteniz yoksa hiç boşuna beklemeyin.
  • 07-08-2009, 14:57:27
    #15
    Uzun süre kullandım. Birkaç ay önce forum siteleri ile yollarını ayırdılar. Son olarakta Program siteleri ile yollarını ayırdılar. Program sitemde kullandığım için bende reklam alamamaya başladım.
    Linkz yi ilk kullananlardan biriydim oysa.
    İlerde değişiklik olursa geri döneriz dediler ama pek sanmıyorum. 2 Ayda bir 500$ alıyordum. Hemde hitim yüksek değildi.
    Nasip buraya kadarmış
  • 07-08-2009, 18:51:25
    #16
    Monitör onayı bekleyen arkadaşlar;

    operasyon@linkz.net e mail atın telle grştüm.