Konu
linkz
28-07-2009, 17:27:53
#10
Beowulf
Ben de kullanıyorum. Arkadaşların dediği gibi hitin yoksa kabul edilsen bile 500 dolara ulaşman çok zor. Ben de yılbaşı dolayısıyla hesaplar sıfırlandıgı için ödeme almıştım bir kere 300 tl
. Yoksa 500 dolara daha çok vardı.