Ben de kullanıyorum. Arkadaşların dediği gibi hitin yoksa kabul edilsen bile 500 dolara ulaşman çok zor. Ben de yılbaşı dolayısıyla hesaplar sıfırlandıgı için ödeme almıştım bir kere 300 tl . Yoksa 500 dolara daha çok vardı.