• 23-01-2006, 05:20:46
    #73
    vbulletine verilicek para ila
    reklam verilir bence phpbb en güzelidir.
  • 23-01-2006, 23:39:48
    #75
    Misafir
    hakkatten logo çok süper olmuş
    phpbb klasik temasının tablo renkleriyle oynarsan güzel olur
  • 24-01-2006, 00:14:54
    #76
    Misafir
    evet ya çok saçma hatta bayagı bı saçmalama olmuş .kusura bakmasın ama newturk bence hiçbir anlamı yok bu kategorılerın .Ama AMerika Kalabilir.!
  • 14-02-2006, 00:38:34
    #77
    Üyeliği durduruldu
    Serverdaki elektrik kesintisi nedeniyle 1 günlüğüne sizlerden uzak kaldık. Sizleri çok özledik. Şimdi tekrar yayındayız.
  • 14-02-2006, 00:44:19
    #78
    Misafir
    newturk adlı üyeden alıntı:
    Serverdaki elektrik kesintisi nedeniyle 1 günlüğüne sizlerden uzak kaldık. Sizleri çok özledik. Şimdi tekrar yayındayız.
    niye iyiydik böyle
  • 14-02-2006, 01:37:56
    #79
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    niye iyiydik böyle
    gülesim yoktu
  • 14-02-2006, 15:00:59
    #80
    Misafir
    bir site %20 tıklama yaptı dıye atılmış.forumunuzda okudum az once.

    Bence ımkansız değil %20 tıklama.saçmada değil.

    dipnot: eğer aynı İp den gırılmıyor yada buraya tıklayın dıye teşif yok ise.
  • 14-02-2006, 22:45:14
    #81
    Üyeliği durduruldu
    http://reklam.gittigidiyor.com/aff_kurallar.php
    Gitti gidiyor.com da bizim gibi düşünmektedir. Diğer sitelerde %0,5 lik oran nasıl olurda bir başka sitede %20-25 olabilir.

    "GittiGidiyor teknik olarak sahte tıklamaları tespit edebilmektedir. Ancak bir sitenin manipülasyon yapıp yapmadığına teknik verilerden çok, elimizdeki istatistiki verilere göre karar vermekteyiz. " Gittigidiyordan alıntıdır.

    Unutmayın, bu noktada bizim amacımız çürük yumurtaları ayırt edip, hakkıyla para kazanmaya çalışanlara yardımcı olmaktır. Bu arada şunuda belirteyim, bu tür %20 orana sahip sitelere baktığımzıda gördük ki sağ tuş kilidi kullanıyorlar. Bu nedenle kurallara koyduk, artık bizim bannerları yerleştirdiğiniz sayfalarda webmasterlar sağ tuş kilidi kullanamayacaklar.