bir site %20 tıklama yaptı dıye atılmış.forumunuzda okudum az once.

Bence ımkansız değil %20 tıklama.saçmada değil.

dipnot: eğer aynı İp den gırılmıyor yada buraya tıklayın dıye teşif yok ise.