Arkadaşlar,
Kafenızı karıştırdığım için özür dilerim.
Yanlışlıkla, 0.015 yerine 0.0015 olarak gönderilmiş. Fark ettiğim anda mesajları göndermiştim. Sonra, düzeltme mesajı gönderdim.
Şuan tıklama başına 0.015$ vermekteyim. (Artabilir)
2.ve 3. alt komisyonda 0.002$ (iyi değil mi?)
Popup reklam 0.12$ (tıklama olmadığı için düşürüldü)
Fakat tıklamayı özendirmek için; açılan pop up sayfadaki reklam tıklandığında ayrıca birde 0.004 lük bir ödeme koyduk. Pop up oranı değişebilir fakat bunun üztüne çıkmaz.
Tıklamaya daha çok önem veriyoruz şimdilik. Bayramda bizi takip edin deriz. Süpriz gelişmeler olacak.
Ne mi? Süpriz dedik yaaa...