• 05-01-2006, 02:57:56
    #28
    ama pop olayınıda açıklığa kavuşturalım panelde 0.12$ burda 1$ diyor(önceden 80 cent miş
  • 05-01-2006, 03:29:41
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar,
    Kafenızı karıştırdığım için özür dilerim.
    Yanlışlıkla, 0.015 yerine 0.0015 olarak gönderilmiş. Fark ettiğim anda mesajları göndermiştim. Sonra, düzeltme mesajı gönderdim.

    Şuan tıklama başına 0.015$ vermekteyim. (Artabilir)
    2.ve 3. alt komisyonda 0.002$ (iyi değil mi?)
    Popup reklam 0.12$ (tıklama olmadığı için düşürüldü)


    Fakat tıklamayı özendirmek için; açılan pop up sayfadaki reklam tıklandığında ayrıca birde 0.004 lük bir ödeme koyduk. Pop up oranı değişebilir fakat bunun üztüne çıkmaz.

    Tıklamaya daha çok önem veriyoruz şimdilik. Bayramda bizi takip edin deriz. Süpriz gelişmeler olacak.


    Ne mi? Süpriz dedik yaaa...
  • 05-01-2006, 03:31:11
    #30
    başarılar newturk..
  • 05-01-2006, 16:26:10
    #31
    1 tık : 20.250 TL
    100 tık : 2.025.000 TL
    1 ayda günde 100er tık : 60 YTL

    1000 POP : 162.000 TL
    günde 1000 POP 1 Ay : 5 YTL

    POP Berbat ama TIKLAMA iyi gibi bir tablo var...
  • 05-01-2006, 20:28:17
    #32
    abraham156 adlı üyeden alıntı:
    1 tık : 20.250 YTL
    100 tık : 2.025.000 YTL
    1 ayda günde 100er tık : 60 YTL

    1000 POP : 162.000 TL
    günde 1000 POP 1 Ay : 5 YTL

    POP Berbat ama TIKLAMA iyi gibi bir tablo var...

    1 tık: 20 milyon oo süper yaa 5 tık yapsak 100 milyon tl şaka bi yana bu tl-ytller karıştı yine
  • 05-01-2006, 20:33:03
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Birden fazla domaine kodu ekleyebiliyor muyuz ?
  • 05-01-2006, 20:40:18
    #34
    dorm adlı üyeden alıntı:
    1 tık: 20 milyon oo süper yaa 5 tık yapsak 100 milyon tl şaka bi yana bu tl-ytller karıştı yine
    Cidden karışmış yaw. Dur düzeltelim
  • 05-01-2006, 20:58:23
    #35
    newturk sağlamdır ve hep öder ama
    bir sorun var bende 6$ oluyor 2$ düşüyor 10$ oluyor
    1$ düşüyor ben anlamadımki.
  • 06-01-2006, 00:14:57
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Bende de ilginctir sistemde para incelemede görünüyor yarın giriyorum sisteme kabul edilen 0 diyor bu hep oluyor