• 02-01-2006, 23:38:38
    #19
    Üyeliği durduruldu
    e-net adlı üyeden alıntı:
    Hayırlı olsun..
    r10 da ustte bulunan reklam bannerınızda GoDaddy maskotunun bulunması ilgnç..
    Biraz arak olmuş ama güzel gözüküyor
  • 03-01-2006, 02:44:21
    #20
    adsense bile en kötü 0,03$ veriyor 0,01 filan gercekten düşük sanırsam

    birde popup olayi okudugum kadariyla
    1000tekil = 0,8$ gercekten dusuk
    sp2 ye yakalanmayan kod koydum diyelim
    5000tekil yolladım = 4$ x 31 = 124$ aylık bunu derhal bi gozden gecirmeniz gerekiyor sanırım bu fiyatla ancak butun gun spam basacam googlede 3-4siteyle 20bin tekil yollarsam belki günde 16x31 = 496$ kötü birşey.

    1000tekile 2$ gibi birsey vermek gerekiyordu anlami ciksin.
  • 03-01-2006, 02:56:17
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    Nasıl gidiyor kankiler. Evet, sonunda tıklama oranımızı 0,012$ ye çıkardık.
    Pop up reklam 1 dolar. Böyle bir seceneginiz var artık (CPA ve Freeze) Ayrıca, Dünya piyasası 1 dolardır 1.000 pop up için (çok biliyom ya )

    Bu arada bir kaç sponsor daha eklenecek.

    Yalnız , bu arada hile yapanların göz yaşına bakılmadan sistemden atılacak ona göre.... söz meclisten dışarı. Evet, sistem hatayı önlüyor ama, bizimde zamanımıza yazık degil mi ama. O kadar onay bekleyen tıklama varken....

    Hakkıyla para kazanmaya çalışan webmasterın emeğine saygım var. Daha önceleri de söylediğim gibi ben içinizden birisiyim. Beni tanıyanlar iyi bilirler. Şirketim henüz yok ama (olamyacak da değil) kurduğum sistemde kesinlikle kimsenin hakkını yemem ve onayladığım paraları öderim.

    Daha çok veren sponsor bulayım daha çok vereyim...
  • 03-01-2006, 06:37:19
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Ben ekledim sitemi sonucta destek vermek gerek kendi insanlarımıza yoksa çok aglanırız google için
  • 03-01-2006, 16:53:50
    #23
    KoS adlı üyeden alıntı:
    adsense bile en kötü 0,03$ veriyor 0,01 filan gercekten düşük sanırsam

    birde popup olayi okudugum kadariyla
    1000tekil = 0,8$ gercekten dusuk
    sp2 ye yakalanmayan kod koydum diyelim
    5000tekil yolladım = 4$ x 31 = 124$ aylık bunu derhal bi gozden gecirmeniz gerekiyor sanırım bu fiyatla ancak butun gun spam basacam googlede 3-4siteyle 20bin tekil yollarsam belki günde 16x31 = 496$ kötü birşey.

    1000tekile 2$ gibi birsey vermek gerekiyordu anlami ciksin.
    +1 katılıyorum 1.000 tekile verilen para çok az
  • 03-01-2006, 18:47:12
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Bende ekledim.
  • 05-01-2006, 02:32:51
    #25
    Üyeliği durduruldu
    gelen mail adlı üyeden alıntı:
    2006/1/4, sponsor@ultrasponsor.com <sponsor@ultrasponsor.com>:

    Tarih: 2006-01-04

    Atakan Merhaba,
    Bazi sitelerde yazildigi gibi tiklama oranlarimizi dusurmuyoruz, aksine artiriyoruz. Iste yine artiriyoruz. 0.0012$ olan tiklama basina odeme 0.0015 dolar olarak bu mesaji aldiginiz andan itibaren gecerli olacaktir.

    Yani 16.200TL olan tiklama ucreti 20.250TL ye yukselmis olacaktir. Boylece %25 zam yapmis oluyoruz.

    Bu arada odeme limitini gecen 7 siteye bayram oncesi odemesi yapilacaktir.

    Bizi tercih ettiginiz icin tesekkur ederiz.


    Ultrasponsor.com


    gönderdiğim cevap adlı üyeden alıntı:
    söylemiyeyim diyorum ama hesap yaparsanız 2.025 TL ye denk gelmektedir lütfen hesaplarınızı düzgün yapın ? zira 10 katı farkediyor msn e ekleyip size sormuştum bunu ondada $ hesabında 10 kat farkediyordu. 2.025 TL tıklama başı ücreti sizce kim kabul eder ? bu şekilde 20.250 diye anlayanlar kabul eder.

    kolay gelsin
    ----------

    benmi yanlış hesap yapıyorum anlamadım gitti yada kimse hesap yapmayı bilmiyor !?
    yanlış anlaşılmasın arkadaşı destekliyorum bi art niyet yok ama herkez tık başı 20.000 diye ekliyorsa bilinçli kullanmak lazım.
    geçen seferde yazmadım ama hesaplamışsınızdır diye pek dikkate almamıştım.
  • 05-01-2006, 02:50:01
    #26
    hem tıklama olayında hemde pop olayında şimdi burda forumda 1000 popup 1$ a çıakrtılmıştır diyor ama sitede 1000 popup 0.12$ diyor fark yaklaşık 8 kat.

    tıklamada bende hesapladım.
    0.0015 $ yani 0,15 cent(1 cent bile değil) ama arkadaş buraya yanlış yazmış. doğrusu 0.015$ yani 1,5 cent olacaktır..0,015*1350=20250 TL çıkıyor


    not: böyledir diyorum çünkü panelde bir tıklamaya 0.015$ veriyor yani 1,5 cent. ve maile göre 2 cente çıkmış oluyor...
  • 05-01-2006, 02:55:54
    #27
    Üyeliği durduruldu
    huh şimdi oldu ençok rakamlara dikkat etmek gerekiyor sanırım bu sponsorluk olayında..

    geçen benim konuştuğumda $ hesabı yanlıştı. Gelen mailde 0.08$ yazılmış normali 0.008$ gene 10 kat fark vardı. onun için yazma geregi duydum

    ama şuanda fiyatları gayet güzel. iyi bir google alternatifi olabilir
    tabi panel fiyatlarındada yanlışlık yoksa