adsense bile en kötü 0,03$ veriyor 0,01 filan gercekten düşük sanırsam

birde popup olayi okudugum kadariyla
1000tekil = 0,8$ gercekten dusuk
sp2 ye yakalanmayan kod koydum diyelim
5000tekil yolladım = 4$ x 31 = 124$ aylık bunu derhal bi gozden gecirmeniz gerekiyor sanırım bu fiyatla ancak butun gun spam basacam googlede 3-4siteyle 20bin tekil yollarsam belki günde 16x31 = 496$ kötü birşey.

1000tekile 2$ gibi birsey vermek gerekiyordu anlami ciksin.