Merhabalar,
Nasıl gidiyor kankiler. Evet, sonunda tıklama oranımızı 0,012$ ye çıkardık.
Pop up reklam 1 dolar. Böyle bir seceneginiz var artık (CPA ve Freeze) Ayrıca, Dünya piyasası 1 dolardır 1.000 pop up için (çok biliyom ya

)
Bu arada bir kaç sponsor daha eklenecek.
Yalnız , bu arada hile yapanların göz yaşına bakılmadan sistemden atılacak ona göre.... söz meclisten dışarı. Evet, sistem hatayı önlüyor ama, bizimde zamanımıza yazık degil mi ama. O kadar onay bekleyen tıklama varken....
Hakkıyla para kazanmaya çalışan webmasterın emeğine saygım var. Daha önceleri de söylediğim gibi ben içinizden birisiyim. Beni tanıyanlar iyi bilirler. Şirketim henüz yok ama (olamyacak da değil) kurduğum sistemde kesinlikle kimsenin hakkını yemem ve onayladığım paraları öderim.
Daha çok veren sponsor bulayım daha çok vereyim...