• 03-03-2007, 16:25:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar randevuma uye oldum bannerlarını kullanmaya basladım site nekadar guvenilirdir parasını alamayan varmı juzy.net den agzım yandı bundanda yanmasın kapatır dukkanı bodruma yerleşirim
  • 03-03-2007, 16:32:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ben bi kere kullanmıştım 30ytl yapmıştım mail gönderdim hemen banka hesabıma havale geçtiler.Ondan sonra özel bazı sorunlarım oldu 1 sene boyunca internet aleminden yok oldum vsvs şimdi tekrar kullanmaya başladım yine güveniyorum
  • 03-03-2007, 16:36:27
    #3
    Misafir
    Eskiden Kullanıyordum randevum şöyle özetleyeyim

    Çok kazanırsanız alamazsınız

    Silver üyeniz azsa tıklamanız çoksa (en fazla 70*80 ytl alırsınız)


    amama 100 üstünde 200-300 ytl civarı para alabılmenız için ciddi anlamda GOLD Üyeniz olması gerekiyor.

    Aksi taktirde ödemiyor.

    Banner linkine Popup açıp tık saydıran çok uyanık var ama hiçbirisi ödeme alamıyor mesela
  • 03-03-2007, 16:44:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    suan 500 tık 2 silver uye var bu oran iyimi kotumu ******
  • 03-03-2007, 19:18:48
    #5
    Misafir
    Klik Sayısı: 7987 Silver Üye Sayısı: 66 Gold Üye Sayısı: 1
    Bu şekilde 60 ytl ödeme aldım daha da halen artmaya devam ediyo para
  • 03-03-2007, 19:26:59
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    250 küsür tıka 1.5 ytl çok az kaldırdım banneri
  • 03-03-2007, 19:37:16
    #7
    Misafir
    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klik Sayısı: 7987 Silver Üye Sayısı: 66 Gold Üye Sayısı: 1
    Bu şekilde 60 ytl ödeme aldım daha da halen artmaya devam ediyo para
    sen bu performansla 100 ytl nin üstünde ödeme al ben kafamı kesicem
  • 03-03-2007, 19:55:40
    #8
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen bu performansla 100 ytl nin üstünde ödeme al ben kafamı kesicem
    ben 3 silver üye ile 89 ytl almıştım
  • 03-03-2007, 19:58:44
    #9




    185 ytl bide 40 ytl olarak iki ödeme almıştım randevumdan. hiç gold üyeniz yok filan demişti elif hanım. bende sözleşmede gold üye çıkarmanız gerekmektedir diye bir kural yoktur ödememi hesabımda istiyorum dedim para gelmişti