ben bi kere kullanmıştım 30ytl yapmıştım mail gönderdim hemen banka hesabıma havale geçtiler.Ondan sonra özel bazı sorunlarım oldu 1 sene boyunca internet aleminden yok oldum vsvs şimdi tekrar kullanmaya başladım yine güveniyorum